کد خبر : 1817286 | 10 فروردين 1401 ساعت 06:44 | 18.4K بازدید | 2 دیدگاه

این تیم می‌تواند بر هر رقیبی غلبه کند؛

خالد عیسی: با همین روحیه مقابل استرالیا

سنگربان شماره یک تیم ملی امارات ابراز امیدواری کرد که تیمش بتواند با کیفیت دیدار مقابل کره جنوبی، مسابقه‌ی پلی‌آف را هم برگزار کند.

خالد عیسی: با همین روحیه مقابل استرالیا

به گزارش "ورزش سه" خالد عیسی دروازه‌بان شماره یک تیم ملی امارات که در مصاف با کره جنوبی فرصت بازی پیدا نکرد و نیمکت‌نشین علی خصیف بود، بعد از برتری یک گله تیمش و صعود به مرحله‌ی پلی‌آف، درباره‌ی شرایط فنی تیم ملی امارات نکاتی را بیان کرد.

عیسی با اشاره به وضعیت تیم ملی کشورش گفت: با شکست دادن یکی از بهترین تیم‌های آسیا توانستیم به پلی‌آف صعود کنیم، امیدوارم که در بازی پلی‌آف که خردادماه انجام می‌شود، با همین روحیه مقابل استرالیا بازی کنیم.

سنگربان تیم ملی امارات ادامه داد: اگر روحیه در هر تیمی وجود داشته باشد، می‌تواند بر هر رقیبی فارغ از سطح مربی یا بازیکنان آن تیم غلبه کند و تیم ملی امارات با روحیه‌ای که مقابل کره جنوبی ظاهر شد، می‌تواند بر هر رقیبی غلبه کند و به پیروزی برسد.

خالد عیسی در بخش پایانی صحبت‌هایش گفت: تیم کره جنوبی بازیکنان باکیفیتی دارد اما خداراشکر که توانستیم برد ارزشمندی را به دست آوریم؛ تمام تلاشمان را کردیم و آنچه نیاز داشتیم را به دست آوردیم و اکنون تمرکزمان روی مسابقه‌ی پلی‌آف است.

دیدگاه‌ها