کد خبر : 1817290 | 10 فروردين 1401 ساعت 09:37 | 17.9K بازدید | 2 دیدگاه

صدرنشینی برزیل؛ توقف آرژانتین در لحظات پایانی

رقابت‌های مرحله انتخابی جام جهانی 2022 قطر شب گذشته در منطقه آمریکای جنوبی به پایان رسید.

صدرنشینی برزیل؛ توقف آرژانتین در لحظات پایانی

به گزارش "ورزش سه"، برزیل شب گذشته در آخرین دیدار از مسابقات انتخابی جام جهانی 2022 قطر به مصاف بولیوی رفت و موفق شد با نتیجه 0-4 از سد این تیم عبور کند. 
شاگردان تیته به این ترتیب موفق شدند روند بدون شکست خود در این مسابقات را حفظ کرده و با اقتدار صدرنشینی خود را نیز تثبیت کنند تا به عنوان تیم اول کونکاکاف راهی قطر شده باشند. این در حالی است که آنها هنوز باید بازی عقب افتاده خود برابر آرژانتین را که پیش از این در دیدار جنجالی معروف نیمه کاره رها شده بود برگزار کنند. 

 

1701932


لوکاس پاکوئتا و ریچارلیسون موفق شدند برزیل را در نیمه اول با دو گل از حریف پیش بیاندازند و برونو گیمارش و بار دیگر ریچارلیسون نیز گلزنان این تیم در نیمه دوم بودند. 
با این حال بولیوی نیز در آغاز نیمه دوم این فرصت را داشت که بازی را به تساوی کشانده و کار را برای تیم حریف سخت کند اما درخشش آلیسون بکر در دروازه و چند مهار درخشان از سوی این دروازه‌بان لیورپول باعث شد که برزیل همچنان برتری‌اش را در این بازی حفظ کند. 
در دیگر دیدار این گروه اما آرژانتین نتوانست سه امتیاز بازی برابر اکوادور را به دست آورد و این در حالی بود که آنها تا لحظات پایانی از حریف پیش بودند. 

 

1701936


شاگردان لیونل اسکالونی در دقیقه 24 توسط آلوارس به گل رسیدند تا از حریف خود پیش بیفتند و این برتری را در طول بازی حفظ کردند اما خطای هند تالیافیکو در لحظات پایانی با دخالت سیستم کمک داور ویدیویی همراه شد. 

 

1701937


داور این بازی پس از بررسی صحنه روی نمایشگر کنار زمین پنالتی‌ای را در وقت‌های تلف شده به سود آرژانتین اعلام کرد و در حالی که دروازه‌بان این تیم موفق شده بود این ضربه را مهار کند، والنسیا توانست روی ریباند همین توپ دروازه را باز کرده و بازی را در لحظات پایانی به تساوی بکشاند تا دست آرژانتین از سه امتیاز این دیدار کوتاه بماند. 

 

1701938


به این ترتیب برزیل با 45 امتیاز از 17 بازی به عنوان صدرنشین قطعی به جام جهانی 2022 خواهد رفت و آرژانتین با 39 امتیاز از همین تعداد بازی راهی قطر خواهد شد. اروگوئه و اکوادور با قرار گرفتن در رده‌های سوم و چهارم سهمیه حضور مستقیم در جام جهانی را به دست آوردند.

دیدگاه‌ها