کد خبر : 1817296 | 10 فروردين 1401 ساعت 10:42 | 7.6K بازدید | 1 دیدگاه

رهقی: بازیکن فیکس ما را به اردوی بیهوده بردند و مصدوم برگرداندند

گلایه سرپرست پیکان از مسئولان تیم ملی امید

مدیر تیم فوتبال پیکان نسبت به رفتار مسئولان تیم ملی امید ایران درباره اجبار برای حضور بازیکنان در اردوی اخیر گلایه کرد.

گلایه سرپرست پیکان از مسئولان تیم ملی امید

به گزارش "ورزش سه"، با پایان یافتن اردوی تیم ملی امید در تهران، سامان فلاح مدافع جوان و باتجربه پیکان با مصدومیت به جمع شاگردان مجتبی حسینی اضافه شد و این موضوع باعث ناراحتی کادر اجرایی و کادرفنی این تیم شده است.
رضا رهقی مدیر تیم فوتبال پیکان در این خصوص گفت: واقعیت این است که کادرفنی تیم پیکان قبل از شروع اردوی تیم امید نسبت به حضور سامان فلاح در این اردو نگران بود و این نگرانی را بارها از طرق مختلف به گوش مسئولان فدراسیون فوتبال و تیم امید رسانده بودیم.
وی ادامه داد: با وجود اینکه مسئولان فدراسیون فوتبال روال اداری برای دعوت بازیکنان به تیم ملی را رعایت نکردند و هیچ نامه ای مبنی بر دعوت از سامان فلاح برای حضور در اردو به باشگاه پیکان ارسال نشد، اما سعی کردیم با تیم ملی امید همکاری کنیم. البته که آقای محمدی سرپرست تیم امید به صورت شفاهی تهدید کردند اگر فلاح را به تیم امید ندهیم، بازیکن مشمول محرومیت می شود اما سعی کردیم تعامل کنیم.
مدیر تیم فوتبال پیکان همچنین گفت: متاسفانه در بازگشت سامان فلاح به اردوی تیم متوجه شدیم این بازیکن از ناحیه مچ پا دچار مصدومیت شده است؛ فلاح جزو بازیکنان اصلی و کلیدی تیم ما است و مصدومیت او باعث ناراحتی به حق کادرفنی ما شده است.
رهقی با اشاره به همکاری های قبلی باشگاه پیکان با تیم امید تاکید کرد: سابقه همکاری باشگاه پیکان با تیم های ملی پایه مشخص است؛ به عنوان یک باشگاه بازیکن ساز و قدرتمند در فوتبال پایه همواره سعی کردیم تعامل خوبی با تیم های ملی رده های سنی داشته باشیم، اما واقعیت این است که این همکاری اکنون به ضررمان تمام شده ونمی دانیم این گلایه را باید به کجا ببریم. 
وی افزود: چرا بازیکنی که هر 4، 5 روز یکبار در لیگ برتر بازی می کند را باید به اردوی تیمی ببرند که مسابقاتش حدودا 3 ماه دیگر برگزار می شود و شاید دلیل زیادی برای برپایی این اردو وجود نداشته است؟ در نهایت هم با تمرینات فشرده دو نوبته بازیکن را مصدوم تحویل باشگاه بدهند! آیا این انصاف است؟ آیا حق باشگاه پیکان که سابقه اش در امر سازندگی مشخص است، این بوده؟ ما واقعا از این اتفاق ناراحتیم و نمی دانیم در آستانه بازی حساس با استقلال چطور با این ماجرا کنار بیاییم.
رهقی صحبت هایش را اینطور به پایان برد: از مسئولان فدراسیون فوتبال می خواهیم راهی برای تعامل تیم های ملی پایه با باشگاه ها پیدا کنند. ما نیز به عنوان یک ایرانی دوست داریم تیم امید موفق باشد و طلسم چندین ساله نرفتن به المپیک را بشکند اما این وسط باشگاه ها نیز نباید ضرر کنند. خصوصا باشگاهی مثل پیکان که در سال های گذشته به واسطه آکادمی قدرتمند خود ستاره های زیادی را به فوتبال معرفی کرده و به پیشرفت این رشته در کشور کمک کرده است.

دیدگاه‌ها