کد خبر : 1817298 | 10 فروردين 1401 ساعت 11:05 | 34.9K بازدید | 2 دیدگاه

واکنش مربی عراق به جنجال تعویض بازیکن منچستر

سرمربی تیم ملی عراق نسبت به امتناع زیدان اقبال بازیکن منچستر یونایتد برای تعویض و ورود به میدان واکنش نشان داد.

واکنش مربی عراق به جنجال تعویض بازیکن منچستر

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی فوتبال عراق با تساوی یک – یک برابر سوریه و با توجه به پیروزی امارات مقابل کره جنوبی، از دور رقابت های مقدماتی جام جهانی کنار رفت تا اماراتی ها راهی دیدار پلی آف شوند. سرمربی عراق می گوید که گل زودهنگام حریف، عملکرد بازیکنانش را تحت تأثیر قرار داد و معادلات را به هم ریخت.

عبدالغنی شهد سرمربی تیم ملی عراق در نشست خبری پس از پایان بازی برابر سوریه گفت: وضعیت تیم عراق در مرحله مقدماتی جام جهانی به قدری سخت بود که بهترین بازیکن عراق، فهد طالب دروازه بان این تیم لقب گرفت. در فاز دفاعی مشکلاتی داشتیم و در بخش هجومی نیز از ضعف گلزنی رنج بردیم. ما در دو دیدار (امارات و سوریه) سعی کردیم مسیر را اصلاح کنیم و به نظرم بازگشت به مسابقات در دو دیدار اخیر نکته مثبتی است.

وی افزود: گل زودهنگام تیم سوریه علاوه بر از دست دادن موقعیت های زیاد، محاسبات ما را به هم ریخت و فکر می کنم در این دو دیدار عملکرد خوبی را از خودمان نشان دادیم.

شهد در مورد اینکه زیدان اقبال بازیکن تیم منچستر یونایتد در دقیقه 84 از حضور در این مسابقه به عنوان بازیکن تعویضی امتناع کرد، پاسخ داد: زیدان اقبال استعداد جوانی است که آینده خوبی خواهد داشت و ما به تصمیم او احترام می گذاریم.

وی در مورد تاخیر در انجام تعویض ها نیز توضیح داد: فکر نمی‌کنم در تعویض‌ها تاخیر داشتیم، بیشتر آنها واقع بینانه بود و به این فکر می کردیم که بازیکنان بیشتری را در قسمت هجومی اضافه کنیم تا موقعیت‌هایی را به دست بیاوریم.

سرمربی عراق اضافه کرد: در واقع علا عباس و مهند عبدالرحیم چندین موقعیت را به دست آوردند و این یک نکته مثبت است. ضمن اینکه تیم ملی سوریه نیز دست به اتلاف وقت می زد و مشغول کارهای دفاعی بود.

شهد در پایان خاطرنشان کرد: نسبت به زمان کمی که در تیم حضور داشتیم، خوب کار کردیم، در دو مسابقه عملکرد خوبی داشتیم اما تیم مدت زیادی است که پیروز نشده است. میراث سنگینی نصیب ما شده بود و بازیکنان زیادی بودند که باید روحیه از دست رفته آنها را برمی‌گرداندیم.

دیدگاه‌ها