کد خبر : 1817307 | 10 فروردين 1401 ساعت 12:05 | 13.4K بازدید | 1 دیدگاه

زلاتان: می‌خواهم همچنان در تیم ملی بازی کنم

زلاتان ابراهیموویچ، مهاجم کهنه‌کار تیم ملی سوئد، برنامه‌ای برای خداحافظی از این تیم ندارد.

زلاتان: می‌خواهم همچنان در تیم ملی بازی کنم

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی سوئد شب گذشته در آخرین دیدار از مسابقات پلی‌آف جام جهانی 2022 قطر به مصاف لهستان رفت و با قبول شکست 0-2 در این مسابقات از حضور در قطر بازماند. 
زلاتان ابراهیموویچ در دقیقه 79 این بازی به میدان آمد اما نتوانست کمکی به تیم ملی کشورش بکند که نتیجه را تغییر داده و زمینه‌ساز حضورش در جام جهانی شود. 
این ستاره میلان پس از بازی به خبرنگاران گفت:« گاهی توپ‌ها وارد دروازه می‌شوند و گاهی هر کاری کنید هیچ توپی به گل تبدیل نمی‌شوند. آنها شانس‌هایی داشتند و ما هم موقعیت‌هایی خلق کردیم اما بازی امروز پایاپای دنبال شد.»
شرایط جسمی این بازیکن طوری نبود که بتواند بیشتر از این در میدان حاضر باشد و در این باره اظهار داشت:« نه، فکر نمی‌کنم که توانایی بازی بیشتر را داشتم. برنامه این بود که ببینیم شرایط چطور پیش خواهد رفت و آیا نیازی به حضور من در بازی هست یا خیر.»
زلاتان ابراهیموویچ حالا بدون این که گل زده‌ای در جام جهانی در کارنامه‌اش داشته باشد باید از دنیای فوتبال خداحافظی کند اما به نظر نمی‌رسد که او تصمیمی برای خداحافظی از تیم ملی سوئد داشته باشد.
او در این باره گفت:« من می‌خواهم تا زمانی که می‌توانم در زمین بازی حضور داشته باشم. اگر اندرسون (کاپیتان تیم ملی سوئد) را زودتر دیده بودم شرایط کاملا فرق می‌کرد و خیلی زودتر برگشته بودم. این را به او نگفته بودم اما دوست داشتم که او را زودتر می‌دیدم.»
با این حال او از این که در فهرست این تیم برای حضور در یورو 2024 حضور داشته باشد مطمئن نیست:« من فکر می‌کنم هنوز زمان زیادی تا این بازی باقی مانده است و نمی‌دانم که در آن زمان هنوز در فوتبال حضور دارم یا خیر. باید ببینیم که در این مدت چه اتفاقاتی رخ خواهد داد. من می‌خواهم تا زمانی که می‌توانم فوتبال بازی کنم اما شرایطی که می‌توانم برای تیم فراهم کنم هم اهمیت بسیاری دارد.»

دیدگاه‌ها