کد خبر : 1817316 | 10 فروردين 1401 ساعت 12:47 | 3.1K بازدید | 0 دیدگاه

صعود پیکان و نصر به فینال لیگ هفدهم؛

جنگ ستارگان ملی فوتسال زنان برای قهرمانی رسمی شد

پرونده‌ی مسابقات مرحله‌ی نیمه‌نهایی لیگ فوتسال زنان با تعیین دو تیم فینالیست بسته شد.

جنگ ستارگان ملی فوتسال زنان برای قهرمانی رسمی شد

به گزارش "ورزش سه"، در اولین دیدارهای رقابت‌های فوتسال زنان در سال جدید، رقابت‌های لیگ هفدهم در دور برگشت مرحله‌ی نیمه‌نهایی پیگیری شد تا تکلیف دو تیم فینالیست مشخص شود.

تیم فوتسال زنان نصر فردیس کرج که در اهواز توانسته بود ملی‌حفاری را با نتیجه‌ی 5-2 از پیش بردارد، در بازی برگشت امروز به دنبال حفظ نتیجه در خانه بود و شاگردان شریف توانستند با برتری 5 گله در کرج، صعودشان را تثبیت کنند و در مجموع با برتری 10-2 در اولین سال حضورشان به فینال لیگ فوتسال زنان صعود کنند.

بازی جذاب مرحله‌ی نیمه‌نهایی امروز در تهران پیگیری شد، جایی که پیکان و مس برای رسیدن به فینال نمایش نزدیک و جذابی را به اجرا گذاشتند؛ پیکانی‌ها به لطف برتری یک گله در رفسنجان امروز با خیالی آسوده‌تر به میدان آمدند اما در ابتدای نیمه‌ی دوم گلزنی مهسا کمالی همه‌چیز را به حالت برابر در آورد اما لحظاتی بعد از گل او، زیبا افروغ کار را به تساوی کشاند تا با این تساوی خانگی، شاگردان نیلوفر اردلان با برتری 2-1 به فینال لیگ فوتسال زنان صعود کنند.

1701973

جالب آن‌که تیم‌های نصر فردیس کرج و پیکان تهران در اولین سال حضورشان در لیگ برتر توانستند به فینال بروند و دو تیم ملی‌حفاری اهواز و مس رفسنجان که سابقه‌ی قهرمانی در این تورنمنت را دارند، از گردونه بازی‌ها خارج کردند.

نصر و پیکان هر دو متشکل از بازیکنان ملی‌پوش و کادرفنی جوان اما باتجربه هستند و انتظار می‌رود دو فینال جذاب و تماشایی در دو هفته‌ی پیش‌رو به میزبانی کرج و تهران به انجام برسد.

گفتنی است که فینال دور رفت، جمعه 19 فروردین‌ماه به میزبانی کرج برگزار خواهد شد و مصاف دور برگشت پیکان تهران و نصر فردیس کرج به میزبانی سالن الغدیر به انجام می‌رسد که در این مسابقه تکلیف تیم قهرمان مشخص شده و جام قهرمانی اهدا خواهد شد.

دیدگاه‌ها