کد خبر : 1817321 | 10 فروردين 1401 ساعت 12:54 | 11.9K بازدید | 0 دیدگاه

ظرفیت بلیت‌فروشی بازی ملوان تکمیل شد

باشگاه ملوان از پایان بلیت فروشی برای دیدار مقابل شهرداری آستارا خبر داد.

ظرفیت بلیت‌فروشی بازی ملوان تکمیل شد

به گزارش "ورزش سه"، رقابت‌های هفته بیست و سوم لیگ دسته اول فوتبال ایران در حالی امروز پیگیری می‌شود که بنابر مصوبه ستاد ملی کرونا و موافقت وزارت بهداشت، قرار است بازی‌ها با حضور تماشاگران(در صورت وجود زیر ساخت ورزشگاه‌ها) برگزار شود که باشگاه ملوان نخستین گام را برای انجام این کار برداشت.

باشگاه ملوان شب گذشته خبر از آغاز بلیت‌فروشی بازی مقابل شهرداری آستارا به‌صورت اینترنتی داد و صبح امروز اعلام کرد که ظرفیت بلیت‌فروشی تکمیل شده از ساعت ۱۰:۳۰ به بعد فروش اینترنتی یا حضوری انجام نمی‌شود.

ملوان انزلی که امسال از نظر زیر ساختی جزو باشگاه‌های نمونه در فوتبال ایران بوده و از نظر تجهیز ورزشگاه، بازسازی رختکن و ... ابتکارهای جالبی به خرج داده، حالا به‌عنوان نخستین تیم لیگ یکی در دوران کرونا میزبان تماشاگران خواهد بود.

در حالی که دیدار تیم‌های ملوان انزلی و شهرداری آستارا از ساعت ۱۶:۱۵ در ورزشگاه تختی انزلی آغاز خواهد شد، این باشگاه اعلام کرد درهای استادیوم از ساعت ۱۴ برای حضور تماشاگران باز می‌شود.

باشگاه ملوان انزلی حضور در ورزشگاه تختی برای دیدار مقابل شهرداری آستارا را ملزم به تهیه بلیت به‌صورت اینترنتی و همچنین داشتن کارت واکسیناسیون کرده تا پروتکل‌های بهداشتی را نیز برای میزبانی در نخستین بازی سال ۱۴۰۱ رعایت کند و بتواند در آینده نیز میزبانی بگیرد.

دیدگاه‌ها