کد خبر : 1817346 | 10 فروردين 1401 ساعت 17:17 | 95.4K بازدید | 17 دیدگاه

اختصاصی؛ قرعه رویایی اسکوچیچ برای جام جهانی!

این احتمال وجود دارد تا سرمربی ایران با تیم کشورش در جام جهانی هم‌گروه شود.

اختصاصی؛ قرعه رویایی اسکوچیچ برای جام جهانی!

به گزارش "ورزش سه"، با قطعی شدن حضور کرواسی در سید دو قرعه‌کشی جام جهانی، مشخص شد احتمال رویارویی تیم ملی با کروات‌ها ۱۴.۳ درصد است.
دراگان اسکوچیچ، سرمربی تیم ملی ایران پیش از این در مصاحبه‌ای با رسانه‌های کروات این هم‌گروهی احتمالی با کرواسی را رویای مخفی خودش دانسته بود:"ما گروهی بسیار خوب داریم، در کنار هم رشد می‌کنیم و حالا در حال کسب پیروزی هستیم. ما امید داریم به جام جهانی صعود کنیم و در نهایت با کرواسی هم‌گروه شویم. این اتفاقی ایده‌آل خواهد بود."
با این حال، ستارگان پرشمار کرواسی که این تیم را به مقام نایب‌قهرمانی جام جهانی روسیه رساندند، می‌توانند برای هر تیمی خطرناک باشند.
کرواسی که به‌صورت مستقیم به جام جهانی صعود کرده است، دیروز در ورزشگاه اجویکیشن‌سیتی دوحه در دیداری دوستانه برابر بلغارستان قرار گرفت و موفق شد این تیم را با نتیجه ۱-۲ شکست بدهد.
لوکا مودریچ، فوق‌ستاره خط میانی رئال مادرید که سهم زیادی در صعود کهکشانی‌ها به جمع هشت تیم برتر اروپا داشت، با حضورش در زمین ورق را به نفع کرواسی برگرداند و نقش موثری در کامبک کروات‌ها داشت.
با توجه به اینکه معمولا تیم ملی ایران در دیدار با تیم‌های ملی‌ای که از ستارگان شاخصی در ترکیب خودشان بهره می‌برند یک گل را از بازیکنان مطرح حریف دریافت می‌کنند، چه سرنوشتی را در بازی احتمالی برابر کرواسی و مودریچ خواهد داشت. 
ستارگانی مثل زلاتان، رونالدو و مسی در بازی‌های دوستانه و رسمی در جام جهانی موفق شده‌اند دروازه ایران را باز کنند.
تصاویر اختصاصی "ورزش سه" از ستارگانی چون مودریچ، پریشیچ و کوواچیچ در کنار زلاتکو دالیچ، سرمربی موفق این تیم را در ادامه می‌بینید.

1702017
1702020
1702021
1702019

 

دیدگاه‌ها