کد خبر : 1817347 | 10 فروردين 1401 ساعت 17:37 | 21K بازدید | 2 دیدگاه

شرایط جوی و زمین بد بود

گلایه مشترک تیته و اسکالونی؛ نمی‌شد فوتبال بازی کرد

تیته و لیونل اسکالونی، مربیان تیم های ملی برزیل و آرژانتین ضمن ابراز گلایه از شرایط بازی برابر بولیوی و اکوادور، از عملکرد تیم‌شان در رقابت‌های مقدماتی جام جهانی ابراز رضایت کردند.

گلایه مشترک تیته و اسکالونی؛ نمی‌شد فوتبال بازی کرد

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی برزیل شب گذشته کار دشواری برای پیروزی بر بولیوی نداشت و موفق شد میزبانش را با 4 گل شکست دهد. با این پیروزی صدرنشینی سلسائو در گروه قطعی شد و به‌ عنوان تیم اول منطقه آمریکای جنوبی راهی جام جهانی شد.
ریچارلیسون دو بار گلزنی کرد در حالی‌که لوکاس پاکتا و برونو گیمارش نیز دو گل دیگر را زدند و به این‌ ترتیب برزیل چهاردهمین برد خود را در 17 بازی به‌دست آورد. بازی در ورزشگاه هرناندو سیلز، واقع در ارتفاع 3600 متری از سطح دریا برگزار شد که برای هر تیمی سخت و دشوار است.

1686452


تیته، سرمربی تیم ملی برزیل از اینکه تیمش بدون شکست ماند، ابراز خوشحالی کرد و گفت:«عملکرد تیم فراتر از انتظار ما بود. این واقعیت که ما توانستیم سطح کیفی خود را حفظ کنیم و در مواجهه با چنین شرایط بد جوی، با آن اختلاف پیروز شویم، فوق العاده بود. احساسی که دارم، احساس آرامش است. همه ما تا آنجا که ممکن بود سخت کار کردیم تا به جایی که هستیم؛ برسیم.»

1702009

همچنین تیم ملی آرژانتین هم در بازی برابر اکوادور با تساوی 1-1 متوقف شد تا هرگونه شانس صدرنشینی را از دست بدهد. بازی بعدی آلبی سلسته برابر برزیل است که در واقع بازی عقب افتاده محسوب می‌شود و پیروزی در آن هم جایگاه آرژانتین را از رده دوم تغییر نخواهد داد.

لیونل اسکالونی، سرمربی آرژانتین در پایان بازی گفت:«شرایط جوی مساعد نبود ولی ما در ورزشگاه شهر بارانکیا کلمبیا شرایط بدتری را تجربه کرده بودیم. گرما و رطوبت بالا آزاردهنده بود و زمین بازی نیز چمن مناسبی نداشت. عملا در این وضعیت نمی‌شد فوتبال خوبی بازی کرد. در مجموع عمیقا راضی هستم؛  تیم همه توانش را در زمین گذاشت و هرچند پیروز نشدیم ولی همین تساوی هم خوب بود. در تمام بازی‌های مقدماتی جام جهانی عملکرد مطلوبی داشتیم و همه چیز راضی کننده به پایان رسید. تیم حالا این توان را دارد تا خود را با هر شرایط و هر رقیبی مطابقت دهد. مسیر درستی را طی می‌کنیم و باید تا جام جهانی بهترین فرم خود را حفظ کنیم.»

دیدگاه‌ها