کد خبر : 1817367 | 10 فروردين 1401 ساعت 20:05 | 56.6K بازدید | 14 دیدگاه

من که کاپیتان فرانسه نیستم

دست رد امباپه به قطر؛ به قرعه‌کشی نمی‌آیم

کیلیان امباپه درخواست قطری ها برای شرکت در مراسم قرعه کشی جام جهانی را رد کرد.

دست رد امباپه به قطر؛ به قرعه‌کشی نمی‌آیم

به گزارش "ورزش سه"، روز جمعه در دوحه قطر قرعه کشی جام جهانی 2022 به انجام خواهد رسید. تکلیف اکثر تیم های صعودکننده مشخص شده و باید دید در نهایت تیم ها به چه شکل در گروه های 8 گانه قرار خواهند گرفت.

1702055

 

میهمانانی ویژه از نقاط مختلف دنیا به دوحه آمده اند و قطری ها بسیار دوست داشتند کیلیان امباپه، ستاره پی اس جی هم در این مراسم حاضر باشد اما طبق ادعای اکیپ، امباپه به این درخواست پاسخ منفی داده و جمعه در مراسم قرعه کشی حاضر نخواهد بود. این می تواند پیام روشن دیگری از سوی امباپه به قطری ها باشد که دوران حضورش در پی اس جی رو به اتمام است و پس از رد چندین پیشنهاد تمدید، در پایان فصل راهی رئال خواهد شد.

1697584

 

طبق گزارش اکیپ، امباپه در پاسخ گفته است که چون کاپیتان تیم ملی فرانسه نیست، دلیلی نمی بیند که در مراسم شرکت کند، در حالی که طبق ادعای این منبع معتبر، مسئولان برگزار کننده جام جهانی تلاش های زیادی داشتند تا امباپه را راضی به حضور در دوحه کنند. تماس ها با خود بازیکن و فدراسیون فوتبال فرانسه مداوم بود ولی با شکست روبرو شد.

برای پی اس جی که مالک آن دولت قطر است نیز اهمیت زیادی داشت که در سال جام جهانی، کیلیان امباپه را به عنوان تصویری جهانی در اختیار داشته باشد اما در نهایت نتوانست او را راضی به تمدید قرارداد کند. اگر اتفاق خاصی رخ ندهد، باید منتظر انتقال بزرگ امباپه به رئال مادرید باشیم.


 

دیدگاه‌ها