کد خبر : 1817372 | 10 فروردين 1401 ساعت 20:40 | 25.4K بازدید | 7 دیدگاه

قول صعود داده بودیم

لواندوفسکی پس از صعود؛ عجب پنالتی سختی بود

روبرت لواندوفسکی دیشب در صعود لهستان به جام جهانی نقش مهمی ایفا کرد.

لواندوفسکی پس از صعود؛ عجب پنالتی سختی بود

به گزارش "ورزش سه"، لهستان شب گذشته در دیداری حساس در چارچوب مسابقات پلی‌آف جام جهانی 2022 قطر به مصاف سوئد رفت و موفق شد با پیروزی 2-0  مجوز حضور در قطر را به دست آورد. 

1702059


هم تیمی‌های روبرت لواندوفسکی شب گذشته با تمام قوا قدم به دیدار برابر سوئد گذاشتند تا مجوز حضور در جام جهانی را به دست آورند و به لطف دو گلی که این بازیکن (از روی نقطه پنالتی) و زلینسکی به ثمر رساندند، موفق شدند به این هدف دست پیدا کنند. 
لهستان در طول این بازی قدرت و تمرکز بیشتر خود نسبت به حریف را نشان داد اما دروازه‌بان سوئد نیز بارها و بارها مانع از گلزنی این تیم شد. این در حالی بود که وویچک شزنی در دروازه لهستان نیز روی چند صحنه درخشان ظاهر شد.

1702060

 

لواندوفسکی در پی صعود تیم ملی فوتبال لهستان به جام جهانی 2022 قطر به خبرگزاری رویترز گفت:«من در کنفرانس خبری پیش از بازی گفتم که زمان پیروزی ما فرا رسیده است و این کار را انجام خواهیم داد. در نهایت هم این کار را انجام دادیم. اگر نگویم سخت‌ترین پنالتی فوتبالم، بی شک یکی از سخت‌ترین پنالتی‌هایی بود که تاکنون زده ام. می‌خواستم روی ضربه‌ام تمرکز کنم، اما در عین حال می‌دانستم چه پنالتی خطرناکی است. قطعاً این یکی از سخت‌ترین پنالتی‌های دوران حرفه‌ای من بود.»

دیدگاه‌ها