کد خبر : 1817414 | 11 فروردين 1401 ساعت 11:33 | 16K بازدید | 2 دیدگاه

نا امید نیستیم، برای صعود می جنگیم

حمودی: زدن 7 گل به شاهین؛ استثنایی بود

استقلال خوزستان با 15 امتیاز اختلاف نسبت به تیم مس کرمان دومین مدعی صعود به لیگ برتر در رده هفتم جدول قرار دارد اما به باور علی حمودی کاپیتان تیم، آنها امیدوارنه به بازی های خود ادامه خواهند داد.

حمودی: زدن 7 گل به شاهین؛ استثنایی بود

به گزارش "ورزش سه"، استقلال خوزستان در یک بازی پرگل ۷ بر صفر شهرداری‌ بوشهر را از پیش رو برداشت. علی حمودی، کاپیتان استقلال خوزستان در خصوص این بازی به خبرنگار ما گفت:اولین بازی ما در سال جدید بود. بعد از مشکلات سال قبل و اتفاقاتی را که افتاد، شاید من هیچ کجا ندیده بودم. خدا را شکر با مدیریت، کادر فنی و بازیکنان توانستیم از این مشکلات عبور کنیم و سال را با یک برد خوب شروع کنیم. جدا از این که در برابر شاهین بوشهر خوب بودیم، اینکه یک تیم مثل شاهین بوشهر چنین شرایطی داشته باشد برایم ناراحت کننده بود. این تیم یازده بازیکن بیشتر نداشت و غرق در مشکلات بود و واقعاً برای یک شهر به این خوبی خیلی بد است که هیچ مسئولی جوابگو نیست. نمی خواهم برد را زیر سوال ببرم. روز خوب تیم ما بود،  فوتبال خوبی بازی کردیم و  نتیجه خوبی هم گرفت.

کاپیتان استقلال خوزستان که زننده یکی از گل‌های بازی بود ادامه داد: در مصاف با شاهین بوشهر همه بازیکنان خوب و در اختیار همدیگر بودند. در یک صحنه بازیکن ما تک به تک شد و توانست توپ برگشتی را به گل تبدیل کند. خوشحالم که در شادی بچه ها شریک هستم و توانستم برای استقلال خوزستان گل بزنم. به تمام خوزستانی ها تبریک می گویم‌.

وی در پاسخ به این سوال که در دوران فوتبالش پیروزی با ۷ گل زده داشته یا خیر توضیح داد: فکر می‌کنم تا ۵ گل داشتم ولی هفت گل نه. در هفته بیست و سوم یک برد استثنائی به دست آوردیم.

حمودی در خصوص رده هفتمی استقلال خوزستان و اینکه نه احتمال صعود و نه سقوط دارند، گفت: ما هیچ وقت ناامید نمی شویم. درست است شرایط بالا رفتن سخت شده اما ما ۱۲ فینال در سال جدید پیش رو داریم که یکی از آنها را پشت سر گذاشتیم. در تمام بازی های پیش رو با تمام قدرت و با تمام وجود بازی می‌کنیم. اگر شانس و اقبال هم داشته باشیم خیلی خوب است و هیچ چیز در این فوتبال بعید نیست. اگر قسمت باشد می‌توانیم مدعی باشیم و اگر هم نه، امیدوارم آخر فصل یک رتبه خوب در جدول به دست آوریم زیرا این مسئله برای باشگاه خیلی مهم است.

وی در مورد دیدار هفته آینده با ماشین سازی تبریز نظرش را این گونه بیان کرد:تیم ماشین‌سازی هم شرایط مشابهی با شاهین بوشهر دارد. تیم های قعر جدول همیشه یقه تیم‌های بزرگ را می گیرند. به نظرم کار خیلی بزرگی انجام دادیم و توانستیم در خارج از خانه این نتیجه را بگیریم. واقعاً بردن تیمی مانند شاهین با این قدمت و با این تعداد گل کار بزرگی است. این تیم یقه اکثر تیم ها را گرفته بود و در نهایت با تفاضل یک یا گل دو شکست خورده بود. ما بازی راحتی با ماشین سازی نداریم. تیمی است که می‌خواهد از سقوط فرار کند بنابراین محکم بازی می کند. ما باید تمام تلاشمان را بکنیم که در این بازی خانگی هم بتوانیم سه امتیاز بازی را بگیریم که رتبه مان در جدول بهتر شود. جا دارد از آقای کیوان بابادی مدیرعامل تیم تشکر کنم، ایشان ورزشگاه الغدیر را که سال ها رها شده بود، احیا کردند و برای تیم ما خیلی زحمت می کشند.

دیدگاه‌ها