کد خبر : 1817415 | 11 فروردين 1401 ساعت 11:41 | 8K بازدید | 0 دیدگاه

حتما کمک داور دید که توپ گل شده است

کاظمی: آقای گلی من نه؛ صعود ملوان مهم است

حمید کاظمی که فصل گذشته به همراه تیم بادران تا یک قدمی صعود به لیگ برتر رفت، این فصل امیدوار است به همراه تیم ملوان ماموریت نیمه تمام را تمام کند.

کاظمی: آقای گلی من نه؛ صعود ملوان مهم است

به گزارش "ورزش سه"، ملوان دو بر صفر شهرداری آستارا را شکست داد تا با اقتدار صدرنشین لیگ دسته یک باقی بماند و زننده یکی از گل ها حمید کاظمی بود. این گل هفتمین گل او در فصل جاری برای تیم ملوان بود.

او در خصوص این بازی به خبرنگار ما این چنین توضیح داد: خدا را شکر سال جدید را با حضور تماشاگران عزیز بعد از دوسال با برد شیرینی آغاز کردیم. با اینکه نمی توانستند به استادیوم بیایند همه جوره حمایت کردند و روز گذشته هم خیلی پر شور آمدند و توانستیم یک هدیه خوب به آن ها تقدیم کنیم.

او در خصوص گلی که در این بازی با ضربه سر به ثمر رساند چنین دیدگاهی دارد: زحمت بچه ها بود و وظیفه من گل زدن است. باید زودتر به گل می رسیدیم اما روی پاس خوب مهدی مومنی توانستم تیم را به گل برسانم. دست تک تک بچه ها و کادرفنی درد نکند. بالاخره قبل از تعطیلات و باخت به پارس جنوبی جو تیم ناراحت بود ولی توانستیم جمع و جور کنیم و خدا را شکر با این برد بچه ها از نظر روحی روانی بالا آمدند.

این بازیکن در مورد فحاشی هواداران ملوان گفت: من چون در جریان بازی بودم خیلی حواسم به این موضوع نبود ولی از تماشاگران خواهش کردم که فحاشی نکنند و آن ها هم نکردند، از همه آن ها تشکر می کنم چون سنگ تمام گذاشتند.

کاظمی در مورد اعتقاد تیم حریف مبنی بر ناسالم بودن گل دوم ملوان عنوان کرد:من روبرو بودم اما مثل اینکه کمک داور دیده توپ از خط رد شده و این بر عهده کارشناسان است که ببینند بالاخره گل بوده یا نه؟ فکر نمی کنم داور دیده باشد ولی کمک داور دید که از خط رد شده و به خاطر همین اعلام کرد و بعد هم کمی درگیری پیش آمد. به هرحال طبیعی است. لیگ یک است و هزاران اتفاق در آن می افتد.

بازیکن ملوان در مورد صدرنشینی این تیم و اینکه تقریبا صعودشان قطعی شده نظرش را اینگونه بیان کرد:صعود که هنوز قطعی نشده، بالاخره ما باید تمام تلاشمان را بکنیم از ۱۱ بازی آینده بازی به بازی جلو برویم و امتیازات را جمع کنیم، سال گذشته وقفه ای اتفاق افتاد ولی امیدوارم امسال این روند ادامه دار باشد و بچه های خوب ملوان جایگاهشان را بشناسند. انشاءالله این جایگاه را راحت از دست ندهیم. فکر می کنم هفت سال است ملوان در لیگ یک است و امیدوارم یک اتفاق خوب بیفتد و دل مردم شاد شود. حیف است این تیم با این هواداران پرشور و خونگرم در لیگ برتر نباشد.

این بازیکن که آقای گل ملوان است در این باره گفت: با ۷ گل زده آقای گل ملوان هستم ولی این اتفاق خیلی مهم نیست. برای من مهم درخشش ملوان است.

کاظمی در مورد دیدار بعدی عنوان کرد: با مس شهر بابک در خانه حریف بازی داریم. بازی خیلی سختی است. یکی از تیم هایی که در نیم فصل اول ما را خیلی اذیت کرد تیم شهر بابک بود. قطعا بازی بسیار سختی پیش رو داریم، باید تمام تلاشمان را بکنیم حداقل امیتاز را بگیریم و نیم نگاهی به برد داشته باشیم. با یک برد و باخت جای تیم ها عوض می شود. امیدوارم در ادامه رقابت ها به همین شکل سالم پیش برود و آن تیم هایی که شایسته هستند به لیگ برتر صعود کنند.

دیدگاه‌ها