کد خبر : 1817425 | 11 فروردين 1401 ساعت 12:49 | 40.4K بازدید | 7 دیدگاه

ناراحتی شدید دخیا از انریکه؛ خداحافظی از اسپانیا؟

داوید دخیا، دروازه‌بان تیم ملی اسپانیا، روزهای خوبی را در این فصل سپری نکرده است.

ناراحتی شدید دخیا از انریکه؛ خداحافظی از اسپانیا؟

به گزارش "ورزش سه"، شرایط بحرانی منچستریونایتد باعث شده که عملکرد دخیا در این فصل بارها مورد انتقاد قرار بگیرد و این بازیکن روزهای دشواری را پشت سر بگذارد. 
حالا روزنامه اسپانیایی آ.اس خبر داده که این بازیکن از این که برای دو بازی دوستانه با آلبانی و ایسلند به ترکیب تیم ملی این کشور دعوت نشده بسیار ناراحت است و از تصمیم لوییز انریکه برای این کار آزرده‌خاطر شده است. 
انریکه تصمیم گرفت برای بررسی شرایط گزینه‌های که در دروازه اسپانیا در اختیار دارد، برای این دو دیدار دوستانه از اونای سیمون، داوید رایا و روبرت سانچز دعوت کند. 
در طول دوران حضور انریکه روی نیمکت تیم ملی اسپانیا، این مربی بارها نشان داده که ترجیح می‌دهد از اونای سیمون به عنوان دروازه‌بان اصلی استفاده کند اما عدم دعوت از دخیا توجه بسیاری را به خود جلب کرده است. 

 

1570544


عده زیادی از کارشناسان و فوتبال‌دوستان باور دارند که حضور دخیا در دروازه منچستریونایتد باعث شده که شرایط این تیم از چیزی که هست بدتر نشود، این بازیکن عملکرد خوبی در این فصل داشته و نشان داده که شایستگی قرار گرفتن در دروازه اسپانیا را دارد. 
حالا به نظر می‌رسد که دخیا هم نتوانسته با این موضوع کنار بیاید و این در حالی است که انریکه پیش از این گفته بود که با این بازیکن تماس گرفته و دلایل عدم دعوت از او را توضیح داده است اما او با این توضیح که انریکه قصد آزمایش بازیکنان جوان‌تر را داشته متقاعد نشده است.
آ.اس همچنین ادعا کرده که شاید دخیا بدون توجه به این که دروازه‌بان شماره یک یا شماره دوی اسپانیا باشد، دیگر تصمیمی برای بازگشت به این تیم نداشته باشد و در همین مقطع از بازی‌های ملی خداحافظی کند.

دیدگاه‌ها