کد خبر : 1817434 | 11 فروردين 1401 ساعت 14:16 | 14.9K بازدید | 2 دیدگاه

حسینی نسب: من فکر می کردم از رافت تقدیر می کنند

دیدار ملوان – شهرداری آستارا که با نتیجه دو بر صفر به سود تیم ملوان پایان یافت با حواشی ای همراه بود که پایان رافت سرمربی تیم میهمان در کنفرانس خبری بعد از بازی بدان اشاره کرد.

حسینی نسب: من فکر می کردم از رافت تقدیر می کنند

به گزارش "ورزش سه"، سید مهدی حسینی نسب دستیار پایان رافت در خصوص این حواشی می گوید: ابتدا اجازه بدهید من در مورد مسایل فنی بازی صحبت کنم. به نظرم این بازی، یکی از بازی های خوب لیگ یک بود. هر دو تیم خوب بازی کردند. ما در نیمه اول به تیم حریف موقعیت ندادیم و حتی صاحب یک موقعیت تک به تک شدیم که اگر از این موقعیت استفاده می کردیم نیمه اول با برتری یک بر صفر به رختکن می رفتیم. متاسفانه از این موقعیت بهره نبردیم. در نیمه دوم همه چیز مساوی پیش می رفت که حمید کاظمی که بازیکن با کیفیتی است یک گل استثنایی به ثمر رساند و بلافاصله گل دوم را هم خوردیم. تلاش کردیم که گل های خورده را جبران کنیم و حتی تعویض هایی هم در این راستا انجام دادیم که این اتفاق رخ نداد. با این حال تلاش بازیکنان قابل ستایش است. آنها به دنبال رقم زدن یک اتفاق خوب بودند. حضور تماشاگر هم یک اتفاق خوب در این بازی بود که هیجان خاصی به بازی داد.

مربی تیم شهرداری آستارا ادامه داد: حواشی که در استادیوم بازی رخ داد تنها در انزلی نیست که رخ می دهد. در بازی های لیگ یک و در بیشتر بازی ها این اتفاقات رخ می دهد که هیچ کمکی به فوتبال نمی کند. من تصور می کردم در جریان بازی با ملوان از پایان رافت تقدیر می شود چرا که او سال ها در ملوان بازی کرده و برای این تیم زحمت کشیده بود. این بی مهری برای من جای سوال داشت. معمولا در فوتبال مرسوم است وقتی بازیکن به استادیومی که سال ها در آن بازی می کرده بر می گردد از او تقدیر می شود. من هیچ مشکلی با خوشحالی بازیکنان و کادر فنی تیم حریف ندارم. ما خودمان هم شادی می کنیم اما در محوطه ای که مختص به خودمان است و اصلا رو به حریف نمی شویم که آنها را تحریک کنیم. این اتفاق در بازی با ملوان رخ داد. فوتبال ما به اندازه کافی ضربه خورده است و بیشتر از این دیگر طاقت حاشیه را ندارد. ما مربیان به جای پرداختن به حواشی باید فن خود را قوی کنیم و فوتبال هم در سطح کلان نیاز به دانش فنی دارد.  امیدوارم همه اتفاقات لحظه ای بوده و از قبل پیش بینی نشده باشد. توهین تماشاگران به پایان رافت، چه دلیلی داشت. آنهم به کسی که سال ها در ملوان بازی کرده و با گل های خود موجب خوشحالی همین تماشاگران شده بود. آیا آنها خط گرفته بودند؟ امیدوارم که این چنین نبوده باشد.

دیدگاه‌ها