کد خبر : 1817436 | 11 فروردين 1401 ساعت 14:19 | 43.8K بازدید | 2 دیدگاه

چهره جنجالی در بازی مصر و سنگال چه کسی بود؟

کاربران مصری شبکه های اجتماعی به طور گسترده تصویری از بازی مصر و سنگال را به اشتراک گذاشتند که مربوط به شخصی است که در زمان بازی در استادیوم حضور داشت.

چهره جنجالی در بازی مصر و سنگال چه کسی بود؟

به گزارش "ورزش سه"، کاربران فعال در شبکه اجتماعی فیس بوک در مورد هویت این فرد که به طور ناگهانی در مسابقه ظاهر شد، پرس و جو کردند. این فرد چهره ای جدی دارد و به نظر می‌رسد یکی از اعضای امنیتی است اما از نظر ظاهری به مصری ها شباهت دارد.

پس از پایان مسابقه مشخص شد که این فرد یکی از بادیگارد هایی است که از سوی اتحادیه فوتبال مصر به صورت اختصاصی برای محافظت از محمد صلاح ستاره فوتبال این کشور انتخاب شده است.

لازم به ذکر است دیدار برگشت سنگال و مصر در رقابت های انتخابی جام جهانی 2022 قطر در قاره آفریقا، در ورزشگاه عبدواللای واد در وقت های قانونی با نتیجه 1-0 به سود سنگال به پایان رسید و با توجه به برتری مصر در دیدار رفت با همین نتیجه، بازی به وقت های اضافه و سپس ضربات پنالتی کشیده شد و این سنگال بود که با برتری 3 بر 1 در ضربات پنالتی موفق شد برای سومین بار در تاریخ خود به جام جهانی راه یابد.

تیم مصر که پیش از این در سال های 1934، 1990 و 2018 به جام جهانی راه یافته بود و با از دست دادن 3 ضربه پنالتی توسط محمد صلاح ستاره لیورپول، احمد سید زیزو و مصطفی محمد نتوانست چهارمین حضورش را در این رقابت ها تجربه کند.

دیدگاه‌ها