کد خبر : 1817439 | 11 فروردين 1401 ساعت 14:23 | 11.2K بازدید | 3 دیدگاه

این اتفاق ناراحت کننده است و به روحم آسیب زد؛

خداحافظی احتمالی خامس رودریگز از بازیهای ملی

خامس رودریگز هافبک تیم ملی کلمبیا از ناکامی این تیم از راهیابی به جام جهانی 2022 ابراز تاسف کرد و در عین حال شک و تردیدهایی را در مورد ادامه بازی های ملی خود به وجود آورد.

خداحافظی احتمالی خامس رودریگز از بازیهای ملی

به گزارش "ورزش سه"، خامس که در حال حاضر در تیم الریان قطر بازی می‌کند، در صفحه اینستاگرام خود نوشت: نمی‌دانم در آینده در تیم ملی حضور خواهم داشت یا نه. چیزی که می‌دانم این است که شکست و عدم حضور در جام جهانی به روحم آسیب می‌زند. این اتفاق نمی‌تواند دوباره تکرار شود.

این بازیکن 30 ساله با اشاره به غیبت کلمبیا در جام جهانی قطر، اضافه کرد: این اتفاق نه تنها برای من، بلکه برای هم‌تیمی هایم که شایسته درخشش هستند، ناراحت کننده است.

این بازیکن بدون مشخص کردن مواضع خود در قبال مدیران فدراسیون فوتبال کلمبیا تاکید کرد: باید با برنامه ریزی و تقویت خود هم از لحاظ اداری و هم ورزشی، سخت تلاش کنیم تا قدرت و استعداد کشورمان را دوباره به تمام دنیا نشان دهیم.

کلمبیا با وجود پیروزی 0-1 در دیدار خانگی مقابل ونزوئلا در آخرین مرحله مسابقات مقدماتی آمریکای جنوبی، رویای راهیابی به جام جهانی 2022 قطر را از دست داد.

شاگردان رینالدو روئدا با یک امتیاز فاصله با پرو که در ژوئن آینده در مرحله پلی آف شرکت خواهد کرد، با 23 امتیاز در رده ششم قرار گرفتند.

دیدگاه‌ها