کد خبر : 1817472 | 11 فروردين 1401 ساعت 19:15 | 21.2K بازدید | 1 دیدگاه

حمله تند روزنامه الجزایری به ستاره تیم ملی؛

محرز ستاره "کارتون" است!

روزنامه الجزایری الشرق خشمگین از ناکامی تیم ملی فوتبال این کشور در راهیابی به جام جهانی، تیر را به سمت ستاره لیگ برتری نشانه گرفت.

محرز ستاره "کارتون" است!

به گزارش "ورزش سه"، بار دیگر بینندگان از تماشای بازی بسیار متوسط ریاض محرز، ستاره تیم ملی الجزایر در دیداری سرنوشت ساز شگفت زده شدند. مهاجم منچسترسیتی مثل بازی رفت در بازی برگشت مقابل کامرون هم نتوانست انتظاراتی که از او به عنوان ستاره تیم می رفت را برآورده کند. این شروع متنی است که روزنامه الشرق در واکنش به ناکامی تیم ملی الجزایر و نمایش ضعیفی دیگر از ریاض محرز نوشته و ادامه آن به شرح زیر است:

ستاره خط حمله منچسترسیتی کسی بود با وجود امیدهایی که برای غلبه بر مانع کامرون با درخشش او بسته شده بود، نتوانست آن ستاره خطرناک همیشه باشد و نقش رهبر را در زمین ایفا کند. او در دو دیدار رفت و برگشت سایه ای از بازیکنی بود که یکی از بهترین های جهان است. محرز در هر دو دیدار نمایش متوسطی داشت و در حد ستاره هایی که در تیم های ملی شان هم می درخشند نبود.

1702251

ریاض محرز به خاطر این نمایش ضعیف از انتقاد کاربران شبکه های اجتماعی در امان نماند. سوژه اکثر این انتقادات به مقایسه عملکرد او در منچسترسیتی با عملکرد ضیعفش در تیم ملی بود. یکی از توئیت های جالب در مورد محرز این بود: «محرز یک شیر در سیتی و یک شتر مرغ با الجزایر است.»

این اولین باری نیست که یکی از مطرح ترین بازیکنان لیگ جزیره نمی تواند تاثیر مهمی در تیم ملی کشورش داشته باشد. او همین یک ماه پیش هم در جام ملت های افریقا درخشش چندانی نداشت. هیچ توجیه قانع ‌کننده ‌ای برای سطحی که محرز برای سبزها ارائه می‌ کند وجود ندارد، به‌ ویژه که نیاز به درخشش او و دلیل برای اینکه کار به حد کافی وجود داشت؛ یک بازی مهم و سرنوشت ساز که تعیین کننده تیم صعود کننده به جام جهانی بود، یک ورزشگاه زیبا که چمن آن مثل ورزشگاه‌های اروپایی است، حضور پرتعداد تماشاگران خودی که خود کاتالیزور موفقیت بود.

دیدگاه‌ها