کد خبر : 1817481 | 11 فروردين 1401 ساعت 20:23 | 44.9K بازدید | 11 دیدگاه

عضو ایتالیایی فیفا:

جایگزینی ایتالیا به جای ایران توهم است

اتفاقات عجیب در حاشیه دیدار تیم‌های ملی ایران و لبنان به یکی از سوژه‌های رسانه‌های ورزشی جهان تبدیل شده است.

جایگزینی ایتالیا به جای ایران توهم است

به گزارش "ورزش سه"، روز گذشته برخی رسانه‌های ایتالیایی از احتمال تعلیق فدراسیون فوتبال ایران و حذف تیم ملی کشورمان از جام جهانی 2022 قطر نوشتند که ممکن است تیم ملی ایتالیا را به جام جهانی برساند.

1701102


سایت فوتبال ایتالیا با استناد به نوشته برخی رسانه‌های این کشور نوشت: «این رسانه‌ها نوشته‌اند در صورتی که فیفا تصمیم به حذف ایران از جام جهانی قطر بگیرد، می‌تواند تیمی با بالاترین جایگاه در رده‌بندی جهانی را جایگزین ایران کند. ایتالیا که قهرمانی یورو2020 را کسب کرده است، می‌تواند گزینه اصلی فدراسیون جهانی فوتبال باشد، با وجود این، بسیار بعید است که چنین اتفاقی رخ بدهد.»

اولینا کریستیلین، یکی از اعضای ایتالیایی فیفا، در جریان یک مصاحبه احتمال حذف ایران از جام جهانی را رد کرد.
او در این رابطه گفت:« «چهارشنبه در قطر توصیه فیفا را داشتیم و امروز کنگره را با همه هیئت ها از جمله ایران برگزار کردیم. نه دیروز و نه امروز صحبتی از حذف آنها از جام جهانی نشد. هیچ اشاره ای به اتفاقات بازی ایران نشد و به هر حال حتی اگر آنها حذف می شدند، یک تیم آسیایی به جای آنها وارد می شد. ایتالیا؟ بیایید این ایده را از ذهن خود خارج کنیم که می توانیم به جام جهانی برویم چرا که این امری غیرممکن است. همه اینها توهم و دور از ذهن است.»

دیدگاه‌ها