کد خبر : 1817525 | 12 فروردين 1401 ساعت 13:46 | 17.8K بازدید | 3 دیدگاه

رسمی؛ برونو فرناندز با یونایتد تمدید کرد (عکس)

برونو فرناندز، ستاره پرتغالی منچستریونایتد‌ قرارداد جدیدی را با این باشگاه به امضا رسانده است.

رسمی؛ برونو فرناندز با یونایتد تمدید کرد (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، فرناندز در طول دوران حضورش در منچستریونایتد یکی از بهترین و کلیدی‌ترین بازیکنان این تیم بوده و از همان ابتدا توانست جایگاهش را در ترکیب این تیم و بین هواداران مستحکم کند. 
باشگاه منچستریونایتد دقایقی قبل اعلام کرد که این بازیکن قرارداد جدیدی را به امضا رسانده و حالا تا ژوئن 2026 در جمع شیاطین سرخ می‌ماند. این در حالی است که یونایتد گزینه یک ساله این قرارداد تا سال 2027 را نیز در اختیار دارد. 
این ستاره پرتغالی در طول 117 دیداری که با پیراهن یونایتد انجام داده موفق شد 49 گل به ثمر برساند و 39 پاس گل نیز ارسال کند. 

 

1702336


فرناندز که در ژانویه 2020 به اولدترافورد منتقل شده، در طول این مدت بیشتر از هر بازیکن دیگری که در ترکیب یونایتد به میدان رفته موفق به خلق موقعیت گلزنی برای این تیم شده تا به یکی از مهره‌های کلیدی این تیم تبدیل شود. 
او پس از امضای قرارداد جدیدش با یونایتد به سایت رسمی این باشگاه گفت:« از لحظه‌ای که به یونایتد پیوستم رابطه بسیار خاصی با این باشگاه و هواداران فوق العاده‌ای که داریم؛ پیدا کردم. من با تماشای این تیم بزرگ شدم و رویای این را داشتم که روزی در اینجا بازی کنم. این رویا حالا به حقیقت و افتخار من تبدیل شده است.»
این ملی‌پوش پرتغالی امیدوار است که بتواند جام‌های بیشتری را با یونایتد کسب کند:« افتخارات بیشتری است که می‌خواهم با پیراهن این تیم به‌دست آورم. ما بیشتر از هر چیزی می‌خواهیم موفقیتی که شایسته هواداران است را به آنها بدهیم. لحظات بسیار خوبی را در سال‌های گذشته رقم زدیم اما روزهای بهتر برای من و برای این تیم در راه است.»

دیدگاه‌ها