کد خبر : 1817526 | 12 فروردين 1401 ساعت 14:04 | 17.4K بازدید | 6 دیدگاه

هلند رقابتی بازی خواهد کرد

اختصاصی؛ سیدروف: صعود ایران؟ چرا که نه

کلارنس سیدورف می‌گوید ایران در جام جهانی 2018 با بدشانسی موفق به صعود از گروه خود نشد اما در این دوره شانس راهیابی به دور بعد را دارد.

اختصاصی؛ سیدروف: صعود ایران؟ چرا که نه

به گزارش ورزش سه، ستاره سابق آث میلان که این روزها به‌خاطر ازدواج با همسر ایرانی‌اش مورد توجه مخاطبان ایرانی قرار گرفته، در حال حاضر برای مراسم قرعه‌کشی جام جهانی 2022 در قطر حضور دارد؛ او در حاشیه این مراسم گفت‌وگویی کوتاه با خبرنگار ما انجام داد که در ادامه می‌خوانید:

* فکر می‌کنی هلند می‌تواند با هدایت فن خال در جام جهانی موفق باشد؟
این جام جهانی مطمئنا خیلی رقابتی خواهد بود. فن خال در جام جهانی ۲۰۱۴ هم حضور داشت. باید ببینیم چه اتفاقی می‌افتد. هنوز پیش از جام جهانی راه درازی در پیش داریم؛ بازیکنان باید یک فصل جدید را شروع کنند و امیدوارم همان آمادگی سابق را داشته باشند. اما مطمئنا هلند خیلی رقابتی بازی خواهد کرد.

1702360

 

* از آنجا که خودت هم تجربه همکاری با فن خال را داشته‌ای، فکر می‌کنی او می‌تواند بهترین بهره را از بازیکنان ببرد؟
می‌دانیم که او مربی خوبی است اما در آخر، این بازیکنان هستند که باید کارشان را انجام بدهند. باید ببینیم چه می‌شوند. روند جالبی خواهد شد اما هنوز ماه‌های زیادی مانده است.

* در جام جهانی چه تیم‌هایی مدعی خواهند بود؟
فکر می‌کنم این یک جام جهانی خیلی متعادل است. مدعی‌های بزرگی هستند؛ فرانسه مدعی عنوان قهرمانی است اما فکر می‌کنم خیلی پایاپای است. تیم‌های زیادی پتانسیل قهرمانی در جام جهانی را دارند.

* با شناختی که از ایران پیدا کرده‌ای، فکر می‌کنی این تیم می‌تواند به دور دوم جام جهانی راه پیدا کند؟
بله البته؛ چرا که نه. دوره قبل هم باید صعود می‌کردند اما در بازی با اسپانیا شانس نیاوردند.

دیدگاه‌ها