کد خبر : 1817531 | 12 فروردين 1401 ساعت 14:48 | 3.6K بازدید | 0 دیدگاه

گودرزی: می‌خواهیم گذشته را فراموش کنیم

کاپیتان فجر سپاسی می‌گوید در تلاش هستند سال ۱۴۰۱ را با پیروزی شروع کنند.

گودرزی: می‌خواهیم گذشته را فراموش کنیم

به گزارش "ورزش سه"، فجر سپاسی هم همانند نساجی مازندران به دلیل نداشتن زمین مناسب باید از این به بعد در مشهد میزبانی کند. شهرام گودرزی در این مورد به خبرنگار ما گفت: قرار شده که در مشهد بازی کنیم. شرایط زمین حافظیه بد بود و کادر فنی جدید تصمیم گرفتند در یک زمین دیگر فوتبال بازی کنیم. هرچند برای ما سخت است از شیراز بیرون بیاییم چون هم برای باشگاه هزینه دارد و هم اینکه شاید بچه‌ها از خانواده‌ها دور باشند ولی به هر حال این تغییرات انجام شد؛ انشاالله بتوانیم با انجام یک بازی خوب اولین سه امتیاز نیم فصل را بگیریم.
او در مورد اینکه فجر از چه زمانی موفق به پیروزی نشده ادامه داد: فجر خیلی وقت است که نبرده؛ آخرین بردی که داشتیم مقابل پیکان در دور رفت بود و متاسفانه خودمان هم یادمان نمی‌آید. ما اصلا به گذشته فکر نمی‌کنیم خوب یا بد هرچه بوده گذشته؛ خیلی انگیزه داریم سال جدید را با سه امتیاز شروع کنیم.
این بازیکن در مورد تغییرات نیمکت فجر و کار کردن زیر نظر سرآسیایی عنوان کرد: از وقتی که ایشان آمده است تغییراتی در تیم ایجاد شده چه از لحاظ روحی روانی و چه فنی. تغییرات از لحاظ روحی در تمرینات و بازی دوستانه که داشتیم مشهود بوده؛ ما تیم خوبی داریم اما نتیجه نگرفتن تاثیر گذاشته که من فکر می‌کنم با اولین بردی که بیاوریم روند تیم ما خیلی فرق خواهد کرد. امیدوارم در اولین بازی این اتفاق بیفتد.
هافبک فجر در مورد دیدار با آلومینیوم اراک که پس فردا برگزار خواهد شد گفت: آلومینیوم نفرات خیلی خوبی دارد. آنها شرایط خیلی خوبی نداشتند و کادر فنی‌شان عوض شد‌. یک نیم فصل با آقای رحمتی کار کردم و می‌دانم که چقدر با انگیزه است و برای همه بازی‌هایش با انگیزه می‌آید. کار خیلی سختی داریم؛ آنها هم با تمام انگیزه می‌آیند، با تمام احترامی که برای آلومینیوم، آقا مهدی و هواداران اراک قائلم انشاالله اولین بازی را با گرفتن سه امتیاز شروع کنیم.
وی در مورد رقابت چهار تیم در قعر جدول گفت: امتیازات در پایین جدول خیلی به هم نزدیک است و فکر می‌کنم با یک برد تقریباً فاصله می‌گیریم. هر بازی برای ما حکم فینال را دارد. طبق قول و قراری که بین ما است می‌خواهیم به هر بازی مثل یک حذفی نگاه کنیم. انشاالله با تمام توان و تمرکز برای هر بازی برویم که بتوانیم حداکثر امتیازات را جمع کنیم.
گودرزی یادآور شد: سال نو را به تمام مردم سرزمینم تبریک می‌گویم. انشاالله سال خوبی برای همه مردم ایران همراه با خیر و برکت و سلامتی باشد. انشاالله هرچه زودتر خواهر و مادران گل ما به استادیوم بیایند و در کنار برادرانشان در استادیوم حضور داشته باشند.

دیدگاه‌ها