کد خبر : 1817533 | 12 فروردين 1401 ساعت 14:59 | 2.1K بازدید | 0 دیدگاه

شکایت باشگاه سایپا از داور بازی با مس شهربابک

تیم سایپا در یکی از دیدارهای هفته بیست و سوم میزبان تیم مس شهربابک بود اما دریک بازی جنجالی مغلوب این تیم شد.

شکایت باشگاه سایپا از داور بازی با مس شهربابک

به گزارش "ورزش سه"، روابط عمومی باشگاه سایپا در رابطه با اتفاقات دیدار برابر مس شهربابک که با شکست دو بر صفر شاگردان امید روانخواه همراه شد، با اشاره به قضاوت عباس راکی در آخرین دیدار سال 1400 این‌طور نوشته است:« درحالی‌که شاگردان روانخواه با یک گل از مهمان عقب افتاده و به دنبال جبران آن بودند اشتباه داور و کمک داور این مسابقه جنجال‌ساز شد.
در نیمه دوم سایپا تهاجمی‌تر و با انگیزه بیشتری بازی را دنبال می‌کرد که روی اشتباه یکی از بازیکنان این تیم، مسی‌ها صاحب توپ شدند و بازیکن این تیم با عبور از دروازه‌بان سایپا، ضربه‌اش را به سمت دروازه زد. این‌چنین صحنه گل جنجالی مس شهربابک رقم خورد که کمک داور اعتقاد داشت توپ از خط دروازه عبور کرده است.
این توپ پیش از ورود به درون دروازه، توسط نیما مختاری، هافبک سایپا برگشت داده شد اما کمک داور این دیدار اعتقاد داشت که توپ از خط عبور کرده که این مسئله با اعتراض شدید بازیکنان و نیمکت سایپا همراه بود.
داور مسابقه هم توجهی به اعتراض نیمکت نشنیان سایپا نداشت تا آب سردی به پیکر این تیم پاشیده و مسابقه از روند عادی خود خارج شود.
برهمین اساس باشگاه سایپا از تیم داوری این تیم در دیدار برابر مس شهربابک شکایت کرد.
گفتنی است؛ قضاوت دیدار دو تیم را رضا مرادی، محسن بابایی، حمیدرضا آذرنیاد و رسول اولیایی برعهده داشتند.
یادآوری می‌شود تیم سایپا در دیدار هفته بیست و دوم برابر خیبر در خرم آباد نیز نسبت به نحوه قضاوت عباس راکی اعتراض داشت و حالا برای دومین هفته متوالی اشتباهات داوری به ضرر این تیم رخ می‌دهد.»

 

1702370

این صحنه جنجالی مصاف سایپا و مس شهربابک است که داور اعتقاد دارد توپ از خط دروازه تیم میزبان عبور کرده است.

دیدگاه‌ها