کد خبر : 1817549 | 12 فروردين 1401 ساعت 16:50 | 2.7K بازدید | 1 دیدگاه

گنابری بازیکن مهمی است

ناگلزمان: با بهترین تیم به زمین فرایبورگ م‌رویم

سرمربی بایرن استفاده از سیستم چرخشی در بازی فردا برابر فرایبورگ را رد کرد.

ناگلزمان: با بهترین تیم به زمین فرایبورگ م‌رویم

به گزارش "ورزش سه"، بایرن مونیخ در نخستین بازی پس از فیفا دی فردا در زمین فرایبورگ به میدان خواهد رفت. مونیخی‌ها با 6 امتیاز بیشتر از دورتموند صدرنشین هستند و باید برابر تیم پنجم جدول بازی حساسی را برگزار کنند. چهارشنبه هفته پیش رو بایرن در یک‌چهارم نهایی لیگ قهرمانان میهمان ویارئال خواهد بود و کسب پیروزی در بازی فردا از هر حیث، حیاتی به نظر می‌رسد. این احتمال می‌رفت که یولیان ناگلزمان، سرمربی بایرن فردا ترکیبی متفاوت را به زمین بفرستد اما او این مساله را رد کرد.

1693113

 

ناگلزمن در نشست خبری این بازی گفت:« فرایبورگ حریفی سخت و دشوار است و قصد ندارم به بازیکنان اصلی استراحت بدهم. سیستم چرخشی می‌تواند تصمیم اشتباهی باشد. آنها در ورزشگاه جدید خود انگیزه بالایی برابر ما دارند ولی هدف ما کسب پیروزی است. آنها فوتبال خوبی بازی می‌کنند و مهاجمان خطرناکی هم دارند. ما باید متمرکز و مراقب باشیم. قطعا کار ساده‌ای نخواهیم داشت.»

جدایی زوله و جذب جانشین:« پاوارد می‌تواند جای زوله را پر کند هرچند پست اصلی او دفاع راست است. تضمین نمی‌کنم ولی شاید مدافع میانی جدید جذب کنیم. در مورد شایعات جذب اشلوتبرک باید بگویم که او بسیار پیشرفت کرده و به تیم ملی آلمان هم رسیده ولی الان بازیکن فرایبورگ است و صحبت در مورد بازیکن این تیم بی احترامی محسوب می‌شود.»

1689583

 

آینده مبهم گنابری:« به گنابری اطمینان کامل دارم. او بازیکنی بسیار خوب و مفیدی برای بایرن است. یکی از مزیت‌های او چندپسته بودنش است و در نهایت من تصمیم می‌گیرم بازیکن در کدام پست به میدان برود. سرژ بازی در پست شماره 10 را دوست دارد ولی من با توجه به منافع تیم، ترکیب را تعیین می‌کنم.»

آلمان با هانسی فلیک:« فلیک توانسته ثبات و اطمینان را به تیم ملی برگرداند. آلمان در بازی با هلند خیلی خوب بازی کرد و برتر از حریف بود. قطعا آلمان با فلیک می‌تواند برای قهرمانی جام جهانی بجنگد. هانسی در بایرن مونیخ هم جام‌های زیادی کسب کرد و راه موفقیت را می‌داند.»

دیدگاه‌ها