کد خبر : 1817554 | 12 فروردين 1401 ساعت 17:17 | 9.6K بازدید | 3 دیدگاه

مهیای پیروزی بر واتفوردیم

کلوپ: برای صلاح ناراحتم، با این ناکامی کنار می‌آید

یورگن کلوپ به شکست مصر از سنگال و شرایط روحی بد محمد صلاح واکنش نشان داد. او همچنین لیورپول را آماده برای پیروزی بر واتفورد عنوان کرد.

کلوپ: برای صلاح ناراحتم، با این ناکامی کنار می‌آید

به گزارش "ورزش سه"، لیورپول فردا در آنفیلد میزبان واتفورد، تیم هجدهم جدول است و طبعا روی کاغذ، شانس اول پیروزی محسوب می‌شود. قرمزها که با کسب بردهای متوالی از چند لغزش سیتی استفاده کرده و به یک امتیازی این تیم در صدر جدول رسیده‌اند، فردا محکوم به پیروزی هستند و این شانس را دارند تا موقتا صدرنشین شوند.

1696255

 

یورگن کلوپ سرمربی لیورپول در نشست خبری این بازی گفت:« فردا به یکی از آن جوهای آنفیلدی معروف نیاز داریم با اینکه قرار است بازی ظهر برگزار شود. اگر نمی‌توانید فریاد بزنید یا آواز بخوانید، بلیت خود را به شخص دیگری بدهید. تیم فردا به تک‌تک هواداران نیاز دارد. قبلا سیتی پیش از ما بازی می‌کرد ولی این بار ما زودتر بازی می‌کنیم، اما مهم این است که ما برای بازی خود با واتفورد کاملا آماده باشیم. آنها آخرین بازی خود را برده‌اند و یک مربی بسیار باتجربه (روی هاجسون) دارند. پس باید مهیای مسابقه باشیم که البته هستیم. برای من مهم نیست دفعه قبل که با واتفورد بازی کردیم چه اتفاقی افتاد (برتری 5-0 لیورپول). آنها به‌خوبی تمرین کرده‌اند و روی فرم هستند. پس کاملا باید مراقب باشیم.»

1702349

 

وضعیت ترنت الکساندر آرنولد:« رسیدن به بازی فردا کمی برای ترنت سخت خواهد بود، ولی فکر می‌کنم برای بازی با بنفیکا و سیتی مشکلی نداشته باشد. باید تاکید کنم که ترنت واقعا دوست داشت به اردوی تیم ملی برود ولی نمی‌توانست. او دو هفته بیرون بود ولی الان ریکاوری کرده است.»

تصویب قانون 5 تعویض:« خبر خوبی بود هم برای فوتبال هم بازیکنان. همه می‌دانیم که قرار نیست تعداد بازی‌ها در یک فصل کمتر بشوند و مسابقاتی کلا لغو بشوند پس این می‌تواند از بازیکنان بیشتر محافظت کند. گاهی شما سه بار در یک هفته برای یک دوره طولانی بازی می‌کنید پس خوشحالم که لیگ برتر بالاخره این موضوع را قبول کرد و آن را درک کرد. واقعا خوشحالم.»

1699090

 

کورس قهرمانی با سیتی:« فقط به واتفورد فکر می‌کنم. باید آنها را غافلگیر کنیم. آخر هفته آسانی برای سیتی و ما نیست.»

وضعیت روحی محمد صلاح پس از شکست مصر از سنگال و عدم صعود به جام جهانی:« برای سادیو مانه خوشحالم و برای ‌صلاح بسیار ناراحت. بازی عجیبی بود و آن همه لیزر روی بازیکنان رقیب که خیلی جالب نبودند، اما خُب، سنگال واقعا تیم فوق العاده‌ای بود. آنها احتمالا بهترین تیم آفریقا هستند و مصر به‌خوبی ‌برابر آنها تا انتها مقاومت کرد. صلاح و مانه هم‌تیمی‌هایی هستند که در تیم‌های ملی‌شان رقیب همدیگرند و باید مقابل یکدیگر بازی می‌کنند، اما همزمان حرفه‌ای هم هستند و با آن کنار می‌آیند.»
 

دیدگاه‌ها