کد خبر : 1817563 | 12 فروردين 1401 ساعت 19:17 | 7.3K بازدید | 6 دیدگاه

زانتی: بعد از قهرمانی کوپا، منتظر جام جهانی هستیم

خاویر زانتی، اسطوره فوتبال آرژانتین‌ با اطمینان و اعتماد خاصی نسبت به تیم ملی کشورش صحبت می‌کند.

زانتی: بعد از قهرمانی کوپا، منتظر جام جهانی هستیم

به گزارش "ورزش سه"، دقایقی دیگر بالاخره انتظارها پایان خواهد یافت و قرعه کشی رقابت‌های جام جهانی 2022 قطر در شهر دوحه برگزار می‌شود. یکی از مهمانان ویژه این مراسم اسطوره فوتبال آرژانتین و باشگاه اینتر یعنی خاویر زانتی محسوب می‌شود که پیش از شروع آن درباره وضعیت آلبی‌سلسته صحبت کرده است.

خاویر زانتی پیش از شروع مراسم قرعه کشی جام جهانی در‌باره وضعیت تیم ملی آرژانتین گفت: "من نسبت به وضعیت تیم ملی آرژانتین آرام هستم. تیم کاملاً محکم و متحد است. به همین دلیل است که ‌آرامش دارم. آلمان تیمی است که همیشه تا مراحل پایانی پیش می‌رود. ‌نمی‌دانم که چگونه این کار را انجام می‌دهند اما همیشه چنین وضعیتی در مورد آنها وجود داشته است."

1701059

خاویر زانتی در ادامه گفت: "باید ببینیم که در قرعه‌کشی چه چیزی در انتظار ما خواهد بود. ما از اعتماد به‌نفس خوبی برخوردار هستیم. همچنین لیونل مسی بسیار خوشحال است و من فکر می‌کنم که این مسئله بسیار مهمی محسوب می‌شود؛ درست مثل آنخل دی ماریا. با این حال کل تیم اعتماد به‌نفس دارند. قهرمانی در رقابت‌های کوپا آمه‌ریکا بسیار کلیدی بود و ما حالا بعد از آن منتظر جام جهانی هستیم."

گفتنی است تیم ملی آرژانتین در سید یک قرار دارد و به گفته بسیاری از کارشناسان با توجه به فرم اخیر تیم لیونل اسکالونی، آلبی‌سلسته یکی از مدعیان اصلی کسب عنوان قهرمانی در جام جهانی قطر محسوب می‌شود.
 

دیدگاه‌ها