کد خبر : 1817565 | 12 فروردين 1401 ساعت 19:21 | 12.4K بازدید | 0 دیدگاه

شایعات انتقال کریستنسن به بارسلونا را شنیده‌ام‌

توخل: چه چیزی می‌توانم به جورجینیو بگویم؟

توماس توخل، سرمربی آلمانی چلسی مدعی شد جورجینیو همیشه بازیکنی برنده باقی خواهد ماند.

توخل: چه چیزی می‌توانم به جورجینیو بگویم؟

به گزارش "ورزش سه"، بعد از دو هفته تعطیلی لیگ برتر، چلسی فردا در استادیوم خانگی خود استمفوردبریج پذیرای برنتفورد خواهد بود. توماس توخل، سرمربی آلمانی چلسی در نشست خبری پیش از این دیدار حضور یافته و در مورد شایعات انتقال آندریاس کریستنسن، مدافع دانمارکی چلسی به بارسلونا در فصل تابستان صحبت کرد.

توماس توخل گفت: "وقتی در دیدار رفت مقابل برنتفورد بازی کردیم یکی از بدترین لحظات فصل برای ما رقم خورد، زیرا حریف باور زیادی به کسب نتیجه داشت، ما در دقایق پایانی دیوانه وار تلاش کردیم و برای فرار از آن استادیوم با سه امتیاز به خانه، به شانس زیادی نیاز داشتیم. برنتفورد ‌یک دوره طولانی از فصل را با پنج دفاع بازی کرد، اما حالا آنها ‌3-3-4 بازی می‌کنند و فردا باید ببینیم چه چیزی در انتظار ماست.

1696222

شرایط جورجینیو؟ مثل همیشه خوب، راستش را بخواهید من در مورد حذف ایتالیا زیاد با او صحبت نکردم، زیرا چه چیزی می‌توانستم بگویم که این ناراحتی را در او از بین ببرم؟ هیچی. مثل همیشه کار ما بیشتر ایجاد فضا و محیط بهتر در تیم است. جورجینیو یک روز زودتر از موعد مقرر به اردوی تیم ‌ملحق شد و به همین دلیل احساس کردم که او دوست دارد در محیطی مثبت قرار گیرد. 

حس می‌کنم جورجینیو در تمرینات با انگیزه و بسیار قوی است. او بازیکنی برنده است و برنده نیز باقی خواهد ماند. جورجینیو نمایش خوبی مقابل میدلزبورو داشت و ‌بازیکنی مهم برای چلسی بود.

شایعات انتقال آندریاس کریستنسن به بارسلونا؟ ما نیز همین شایعات را شنیده‌ایم. نمی‌توانم هیچ چیزی را برای شما تایید کنم، زیرا تا امروز با آندریاس در مورد این انتقال صحبت نکرده‌ام."

دیدگاه‌ها