کد خبر : 1817570 | 12 فروردين 1401 ساعت 19:57 | 11.5K بازدید | 2 دیدگاه

خط و نشان مغانلو برای رقبای آسیایی

مهاجم بلند قامت سپاهان نمایش درخشانی در دیدار مقابل صنعت نفت داشت.

خط و نشان مغانلو برای رقبای آسیایی

به گزارش "ورزش سه"، سپاهان در حالی نخستین بازی سال جدید مقابل صنعت نفت را مقتدرانه آغاز کرد و چهار گل به ثمر رساند که شهریار مغانلو ستاره مشکی‌پوشان اصفهان در آبادان بود و توانست یکی از بهترین بازی‌های فصل خود را به‌نمایش بگذارد و نقش مهمی در رسیدن تیمش به سه امتیاز ایفا کند.

شهریار مغانلو که پیش از رقابت‌های این هفته لیگ برتر در ۱۶ حضور ثابت و ۶ حضور تعویضی توانسته بود ۶ گل به ثمر رسانده و یکی از امتیازآورترین بازیکنان فصل تیمش باشد، امروز هم در جریان دیدار مقابل صنعت نفت آبادان عملکرد تاثیرگذاری داشت و یک گل از چهار گل تیمش را به ثمر رساند.

مهاجم بلند قامت سپاهان روی گل اول تیمش برابر صنعت نفت آبادان، رضا یزدان‌دوست را تحت‌فشار گذاشت تا این مدافع با یک تکل رو به عقب اشتباه، دروازه خودی را باز کند و سپاهان پیش بیفتد.

مغانلو در حالی‌که تشنه گلزنی برابر صنعت نفت آبادان بود، در لحظات پایانی نیمه اول موقعیت خوبی در محوطه جریمه حریف به‌دست آورد که روی تعلل مدافعان حریف، نیما میرزازاد پیش آمد و روی او مرتکب خطای پنالتی شد و گئورگی ولسیانی آن را تبدیل به گل کرد.

اما نمایش خوب مغانلو در نیمه دوم این دیدار هم ادامه پیدا کرد و این مهاجم ضد حمله سریع تیمش که از جناح چپ تدارک دیده شده بود؛ در نهایت با یک ضربه پای راست زمینی به گوشه دروازه صنعت نفت فرستاد تا هفتمین گل فصل خود را به ثمر رساند و به تنهایی در جایگاه چهارم جدول برترین گلزنان این فصل قرار بگیرد و در بهترین شرایط به استقبال بازی‌های لیگ قهرمانان آسیا برود.

دیدگاه‌ها