کد خبر : 1817605 | 12 فروردين 1401 ساعت 23:14 | 18.6K بازدید | 1 دیدگاه

به همه احترام می‎‌گذاریم؛

اسکالونی: آرژانتین نه خوشحال است، نه غمگین!

لیونل اسکالونی، سرمربی تیم ملی آرژانتین تاکید کرد آلبی سلسته به تمام رقبای خود در مرحله گروهی احترام می گذارد.

اسکالونی: آرژانتین نه خوشحال است، نه غمگین!

به گزارش "ورزش سه"، قرعه کشی جام جهانی قطر 2022 امشب انجام شد و بر این اساس تیم ملی آرژانتین در مرحله گروهی و در گروه سوم با تیم‌های عربستان، مکزیک و لهستان روبه‌رو خواهند شد. لیونل اسکالونی، سرمربی آرژانتین در مورد تقابل در جام جهانی 2006 با مکزیک و مسابقه سخت برابر این رقیب سنتی در جام جهانی صحبت کرده است.

لیونل اسکالونی گفت: "مکزیک رقیبی است که ما به خوبی می‌شناسیم و بازی کردن برابر این تیم همیشه دشوار است. لهستان با ارائه نمایشی خوب به جام جهانی رسیده و اخیرا تیم ملی سوئد را شکست داده است. تیم ملی عربستان نیز نیز با ارائه عملکردی بسیار خوب موفق به صعود به دور نهایی شد. ما به همه تیم‌های گروه احترام می‌گذاریم، اما می‌توانیم خوب کار کرده و مرحله گروهی موفق را سپری کنیم.

تجربه بازی کردن در جام جهانی مقابل مکزیک؟ آنها رقیب سرسختی هستند و ما در سال 2006 دشواری‌های زیادی را متحمل شدیم. ما در نهایت در اوقات اضافه و با گل ماکسی لوپز پیروز شدیم. بازی بسیار پیچیده‌ای بود، آنها تیمی قدیمی در جام جهانی هستند و بازی کردن مقابل مکزیک همیشه دشوار است. لازم نیست از این قرعه خوشحال یا غمگین باشیم. باید فکر کنیم که شرایط تیم خوب است و به فکر خودمان باشیم.

دیدار ما مقابل عربستان در بزرگترین ورزشگاه جام جهانی برگزار خواهد شد و من امیدوارم آرژانتینی‌ها نیز به قطر سفر کنند. ما نمی‌توانیم از بازی کردن ‌مقابل احتمالا خیل هواداران عربستان شکایت کنیم، اما طبیعتا نمی‌توانیم خوشحال هم باشیم."

دیدگاه‌ها