کد خبر : 1817615 | 13 فروردين 1401 ساعت 00:03 | 24.7K بازدید | 8 دیدگاه

تجربه به من یک چیز می‌گوید؛

انریکه: قبول دارید بازی با آلمان آسان است؟

لوئیس انریکه، سرمربی تیم ملی اسپانیا مدعی شد تیمش از بازی کردن مقابل آلمان لذت خواهد برد.

انریکه: قبول دارید بازی با آلمان آسان است؟

به گزارش "ورزش سه"، قرعه کشی مرحله گروهی جام جهانی قطر انجام شد و بر این اساس تیم ملی اسپانیا با آلمان، ژاپن و برنده پلی‌آف بین کاستاریکا و نیوزلند روبه‌رو خواهد شد. لوئیس انریکه، سرمربی تیم ملی اسپانیا ابتدا به شوخی در مورد بدترین قرعه در سید دو صحبت کرده و در ادامه تاکید کرد هیچ مسابقه آسانی در جام جهانی وجود ندارد.

لوئیس انریکه به حالت طنز گفت: "قرعه ما آسان بود، درست است، قبول دارید؟ آسان، تقابل با آلمان؟ قرعه خوبی خواهد بود، ما در یک گروه بزرگ با یک رقیب سرشناس قرار داریم و ما از این دیدار لذت خواهیم برد، زیرا شما همیشه در جام جهانی بازی نمی‌کنید. البته همه مسابقات ما دشوار خواهد بود، ما آلمان را خوب می‌شناسیم و البته آنها نیز ما را خوب می‌شناسند.

صرف‌نظر از اینکه قرار است برابر چه تیمی بازی کنیم، حضور در جام جهانی یک پاداش است و در این رابطه عقیده من با قبل از قرعه کشی تفاوتی نکرده است. ما با آلمان روبه‌رو خواهیم شد و من نمی‌دانم قرار است چه اتفاقی رخ دهد. همچنین در مورد بقیه رقبای اسپانیا نیز زمان برای تجزیه و تحلیل وجود دارد.

آنچه باید به ما اعتماد به نفس بدهد این است که از نظر نتایج در سال‌های اخیر از آلمان بهتر عمل کرده‌ایم. ما مثل همیشه کار خود را انجام داده، به حمله کردن ادامه می‌دهیم و تلاش می‌کنیم بازی کردن مقابل اسپانیا را برای هر حریفی دشوار سازیم. تیم ژاپن را نمی‌شناسم، اما این دیدار نیز بسیار سخت خواهد بود. با توجه به تجربه‌ام، می‌دانم که هرگز بازی آسانی در یک تورنمنت بزرگ وجود ندارد."

دیدگاه‌ها