کد خبر : 1817617 | 13 فروردين 1401 ساعت 00:17 | 181.4K بازدید | 38 دیدگاه

شوخی جالب با دایی بعد از قرعه کشی (عکس)

چُرت سنگین علی دایی بعد از مراسم قرعه کشی امشب، با شوخی جالب دیگر اعضای این مراسم همراه بود.

شوخی جالب با دایی بعد از قرعه کشی (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، مراسم قرعه کشی جام جهانی 2022 جمعه شب در دوحه برگزار شد. علی دایی به‌عنوان اولین بازیکنی که در تاریخ فوتبال دنیا موفق شد بیش از صد گل ملی به ثمر برساند، یکی از هشت چهره‌ای بود که انجام قرعه کشی را به‌عهده داشت.

کاپیتان اسبق تیم ملی فوتبال ایران که تنها کریستیانو رونالدو موفق به عبور از رکورد گل‌های ملی او شده، مثل خیلی از مراسم‌های بزرگ بین المللی، به‌عنوان نماینده فوتبال ایران در قرعه کشی شب گذشته حضور یافت.

در این مراسم چهره‌های سرشناس دیگری چون ماتیوس، کافو، رباح ماجر، تیم کیهیل و جی جی اوکوچا نیز حضور داشتند. ساعتی پس از پایان مراسم قرعه کشی، ویدیویی از این نفرات منتشر شد که به شوخی آنها با چُرت سنگین علی دایی اختصاص داشت.

1702571

علی دایی که ظاهرا از مراسم طولانی و تشریفات آن حسابی خسته شده بود، فارغ از هیاهوی محیط در چرت عمیقی غرق شده بود. کافو، ماتیوس و دیگر نفرات حاضر در قرعه کشی بی صدا در کنار دایی حضور یافته و با خنده و شوخی یک ویدیوی یادگاری با دومین گلزن برتر تاریخ بازی‌های ملی که همچنان در خواب بود؛ ثبت کردند. این ویدیو خیلی زود در فضای مجازی دست به دست شده و به یکی از مدیاهای وایرال چند ساعت اخیر تبدیل شد.

1702576

واکنش افشین خماند، روزنامه نگار به چرت دایی در حاشیه مراسم قرعه‌کشی.

دیدگاه‌ها