کد خبر : 1817638 | 13 فروردين 1401 ساعت 02:20 | 16.9K بازدید | 5 دیدگاه

بازی اول مقابل آرژانتین سخت است

رنار: برای جام‌جهانی باید سطح دیگری داشته باشیم

هروه رنار می‌گوید هدف تیم ملی عربستان در جام جهانی صعود از گروه و مرحله یک‌شانزدهم نهایی خواهد بود.

رنار: برای جام‌جهانی باید سطح دیگری داشته باشیم

به گزارش ورزش سه، هروه رنار، سرمربی فرانسوی تیم ملی عربستان پس از قرعه‌کشی جام جهانی 2022 قطر در گفت‌وگویی با "الریاضیه" در خصوص اینکه چه بازیکنانی در جام جهانی برای عربستان بازی خواهند کرد گفت: ما 7 ماه در پیش داریم و مسابقات زیادی در لیگ پیش رو خواهیم داشت. در حال حاضر غیرممکن است که بدانیم با چه بازیکنانی در جام جهانی بازی خواهیم کرد. تا پایان لیگ، بازیکنان را زیر نظر خواهیم داشت و عملکرد آنها را در باشگاه خود ارزیابی خواهیم کرد.

تیم عربستان در گروه C رقابت‌ها با تیم‌های آرژانتین، مکزیک و لهستان هم‌گروه شد؛ رنار در این‌باره گفت: با توجه به اینکه تیم‌های آرژانتین که قهرمان کوپا آمریکا است و لهستان و مکزیک، فوتبال عالی و دسته جمعی بازی می‌کنند، کار تیم ملی عربستان سخت است اما اینجا جام جهانی است که باید در آن حضور داشته باشیم.

او ادامه داد: باید به خوبی آماده شویم. حضور هواداران انگیزه‌ای برای ما خواهد بود زیرا بازی در قطر است؛ بازی اول مقابل آرژانتین بسیار سخت خواهد بود و بنابراین باید مسابقات مقدماتی را فراموش کنیم و آماده شویم.

سرمربی فرانسوی در مورد برنامه خود برای آماده سازی عربستان گفت: در ماه خرداد به دلیل برگزاری جام ملت‌های اروپا نمی‌توانیم با تیم‌های اروپایی بازی کنیم اما بازی با تیم‌های آمریکای جنوبی در زمان استراحت خوب است.

رنار در مورد احتمال تکرار موفقیت تیم عربستان در صعود از گروه مانند جام جهانی 1994 گفت: هر تیمی آرزوی ارائه بهترین‌های خود را در‌ جام جهانی دارد. قبل از شروع، صحبت کردن آسان است اما مهم‌ترین مسئله، عملکرد خوب در طول مسابقات است زیرا این مسابقات، در سطح دیگری از رقابت‌ها است.

وی در پایان گفت: رویای ما این است که مرحله گروهی و سپس مرحله یک‌شانزدهم نهایی را پشت سر بگذاریم اما این کار نیاز به تلاش زیادی دارد؛ بنابراین تلاش می‌کنیم تا تیم را به بهترین شکل ممکن آماده کنیم.

دیدگاه‌ها