کد خبر : 1817642 | 13 فروردين 1401 ساعت 09:43 | 7.9K بازدید | 0 دیدگاه

کاکا: غیبت در جام جهانی زنگ خطر برای ایتالیاست

کاکا، ستاره سابق میلان‌ از غیبت تیم ملی ایتالیا در مسابقات جام جهانی ابراز تاسف کرد.

کاکا: غیبت در جام جهانی زنگ خطر برای ایتالیاست

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی ایتالیا با قبول شکست برابر مقدونیه در دیدار پلی‌آف جام جهانی 2022 قطر از صعود به این رقابت‌ها بازماند. 
شاگردان روبرتو مانچینی در حالی نتوانستند مجوز حضور در جام جهانی را به‌دست آورند که در دور قبلی این رقابت‌ها ‌هم نتوانسته بودند حاضر شوند و حالا این دومین دوره متوالی جام جهانی است که بدون حضور آتزوری برگزار می‌شود. این تیم حالا باید تا سال 2026 برای حضور دوباره در جام جهانی صبر کند. 
قرعه‌کشی مرحله گروهی این رقابت‌ها شب گذشته در دوحه برگزار شد تا  تیم‌ها حریفان خود را در این مرحله بشناسند. بسیاری از چهره‌های سرشناس دنیای فوتبال به دعوت فیفا در این مراسم حضور داشتند. 

 

1702642


کاکا که پیش از این سابقه درخشش با پیراهن میلان در لیگ ایتالیا را داشته نیز یکی از افراد حاضر در این مراسم بود و از این که تیم ملی این کشور نتوانسته مجوز حضور در جام جهانی را دریافت کند ابراز تاسف کرد. 
این ستاره سابق تیم ملی برزیل در گفت‌وگو با Rai در این‌باره اظهار داشت: «‌‌متاسفم که ایتالیا در این رقابت‌ها حاضر نیست و حذف شده است. جام جهانی بدون حضور این تیم باعث تاسف است اما این اتفاق در عین حال زنگ خطری برای فوتبال ایتالیا به‌حساب می‌آید.»
ایتالیا در حالی موفق به کسب سهمیه حضور در قطر نشد که تابستان سال گذشته نمایشی درخشان را در رقابت‌های یورو 2020 به‌نمایش گذاشته و جام قهرمانی این مسابقات را بالای سر برده بود.

دیدگاه‌ها