کد خبر : 1817652 | 13 فروردين 1401 ساعت 10:41 | 18.2K بازدید | 2 دیدگاه

نویل:

انگلیس ترجیح می‌دهد با ولز یا اسکاتلند بازی نکند

گری نویل، ستاره سابق تیم ملی انگلیس‌ معتقد است که گرت ساوت‌گیت علاقه‌ای به بازی با ولز یا اسکاتلند ندارد.

انگلیس ترجیح می‌دهد با ولز یا اسکاتلند بازی نکند

به گزارش "ورزش سه"، قرعه‌کشی مرحله گروهی جام جهانی 2022 قطر شب گذشته در دوحه برگزار شد و تیم‌های راه‌یافته به این رقابت‌ها با رقبای خود آشنا شدند. 
تیم ملی انگلیس در گروه B این مسابقات با تیم ملی ایران، تیم ملی آمریکا و همچنین برنده پلی‌آف اروپا بین ولز با اسکاتلند یا اوکراین قرار گرفت. 
نویل که برای شرکت در این مراسم به دوحه سفر کرده بود، پس از مشخص شدن قرعه انگلیس مدعی شد که این تیم ترجیح می‌دهد با کشورهایی که جز کشورهای مشترک المنافع و تحت سلطه پادشاهی انگلیس هستند؛ دیدار نکند. 

 

1702558


او در گفت‌وگو با اسکای اسپورت نیوز در این‌باره اظهار داشت: «انگلیس ترجیح می‌داد با هیچ‌یک از تیم‌های مشترک المنافع هم‌گروه نشود. من مطمئن نیستم که این خواست اسکاتلند یا ولز هم باشد اما مطمئنا انگلیس چنین خواسته‌ای داشت. این اتفاق تنها پیچیدگی‌ای را به شرایط اضافه می‌کند که هیچکس نیازی به آن ندارد. آنها همیشه رقبای سرسختی برای انگلیس هستند.»
نویل با اشاره به انگیزه این دو تیم برای مقابله با سه شیرها اضافه کرد: «‌همه ما می‌دانیم که بازی برابر انگلیس چه معنایی برای ولز و اسکاتلند دارد. این حرف را از سر غرور نمی‌زنم اما این دیدار بسیار بزرگی است. این موضوع برای انگلیس هم صدق می‌کند. بازی برابر آمریکا هم بسیار دشوار به نظر می‌شود. همه بازی‌های این گروه برای انگلیس دشوار خواهد بود.»

دیدگاه‌ها