کد خبر : 1817678 | 13 فروردين 1401 ساعت 13:09 | 11.9K بازدید | 5 دیدگاه

نمایش تهاجمی پسران محرم در آبادان؛

تعریف‌های علی‌منصور از سپاهان بی‌دلیل نبود!

سرمربی صنعت نفت آبادان بارها در این فصل سپاهان را تیمی معرفی کرده که فوتبال خوبی از خود به اجرا می‌گذارد و شاگردانش نیز روز گذشته اسیر فوتبال زیبای حریف اصفهانی خود شدند.

تعریف‌های علی‌منصور از سپاهان بی‌دلیل نبود!

به گزارش "ورزش سه" علیرضا منصوریان سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان در طول رقابت‌های لیگ بیست و یکم بارها به تمجید از نمایش‌های سپاهان پرداخته و این‌طور توضیح داده که در میان تیم‌های لیگ برتری، سپاهان بهترین نمایش را در قیاس با دیگر رقبای خود به اجرا می‌گذارد.

صحبت‌های منصوریان البته با واکنش‌هایی هم از سوی طرفداران سرخابی همراه بوده اما اعتقاد سرمربی صنعت نفت، به نمایش فنی دلپذیر و تهاجمی سپاهان بوده و حالا روز گذشته نیز نفتی‌ها در خانه اسیر بازی خوب ‌حریف خود شدند.

در روز نخست هفته‌‌ بیست و چهارم، شاگردان علیرضا منصوریان در آبادان با نتیجه‌‌ 4-2 مغلوب سپاهان شدند؛ آن‌هم در شرایطی که در همان نیمه‌‌ نخست طلایی‌پوشان اصفهانی موفق شدند 3 بار دروازه‌‌ صنعت نفت را باز کنند و شکست سه‌گله صنعت نفت در خانه در یک نیمه، نتیجه‌ای تاریخی و بی‌نظیر بود که روز گذشته به ثبت رسید.

با این وصف به نظر می‌رسد تعریف‌های منصوریان درباره‌‌ سبک بازی و نمایش‌های سپاهان در لیگ بیست و یکم چندان هم بی‌راهه نبوده و سرمربی نفتی‌ها به‌خوبی توانسته شرایط فنی طلایی‌پوشان اصفهانی را توصیف کند و شاگردان خود او نیز روز گذشته مغلوب نمایش درخشان بازیکنان سپاهان شدند.

دیدگاه‌ها