کد خبر : 1817722 | 13 فروردين 1401 ساعت 18:15 | 9.1K بازدید | 4 دیدگاه

فردا هر دو تیم مهمان هستند!

نوازی: می‌خواهیم آلومینیوم را به جایگاه اصلی‌اش برگردانیم

محمد نوازی مربی آلومینیوم اراک می‌گوید که بازیکنان این تیم به دنبال گرفتن مزد تمرینات چند وقت اخیر خود برابر فجرسپاسی هستند.

نوازی: می‌خواهیم آلومینیوم را به جایگاه اصلی‌اش برگردانیم

به گزارش "ورزش سه"، تیم فوتبال آلومینیوم اراک که با تغییرات روی نیمکت خود شاهد حضور سیدمهدی رحمتی و کادرفنی جدیدی است، فردا و در دیداری از هفته بیست و چهارم لیگ برتر به مصاف فجرسپاسی می رود. محمد نوازی یکی از مربیان آلومینیوم از انگیزه این تیم برای کسب پیروزی خبر داد.

نوازی در ابتدای صحبت هایش گفت: کار خیلی سختی داریم. چون با فجرسپاسی که تیمی زخم خورده است، دیدار داریم. بازی با اینگونه تیم ها که نتایج قابل قبولی نگرفته بودند و جدیدا کادرفنی خود را تغییر داده اند، سخت است. با توجه به آنالیزی که از این تیم داشته ایم، نکاتی که توسط کادرفنی از بازی این تیم برداشت شد و مسائلی را که در تمرینات به بازیکنان گوشزد کرده ایم، آماده این مسابقه هستیم.

او ادامه داد: بعد از پیروزی مقابل تراکتور و در تعطیلات توانستیم تمرینات خیلی خوبی را از نظر آمادگی جسمانی داشته باشیم. فکر می کنم بتوانیم فردا مزد این چند روز تمرینات خوب بچه ها را با گرفتن سه امتیاز بازی بگیریم و دست پر به اراک برگردیم. رسیدن به این موضوع نیازمند این است که همگی دست به دست هم بدهیم و ان شالله بتوانیم 3 امتیاز مسابقه را کسب کنیم.

وی درباره اینکه چقدر امیدوار است در بازگشت به مشهد 3 امتیاز را کسب کرده و روند خوبی را که از بازی با تراکتور آغاز شده، ادامه دهد گفت: تمام تلاشمان این است که این تیم را به جایگاه اصلی اش و جایگاه خیلی خوبی که داشت برگردانیم. این تیم از لحاظ روحی و روانی مشکل داشت و خدا را شکر در این چند وقته تیم به روند خوب خود بازگشته است.

نوازی در پایان گفت: هر دو تیم در اینجا مهمان هستند و فکر می کنم بیشتر به نفع ما خواهد بود تا فجرسپاسی. فکر می کنم شرایط تیم ما اگر مناسب باشد، بتوانیم بازی قابل قبولی را ارائه کنیم و آن چیزی که کادرفنی از بازیکنان درخواست کرده در زمین پیاده کنند.

دیدگاه‌ها