کد خبر : 1817723 | 13 فروردين 1401 ساعت 18:11 | 40.2K بازدید | 7 دیدگاه

به حضور در مراسم افتخار می‌کنیم

سانچز: قطر در گروه بسیار دشواری قرار گرفته است

فیلیکس سانچز، سرمربی قطر مدعی شد تیمش با بالاترین میزان آمادگی ممکن وارد مسابقات جام جهانی خواهد شد.

سانچز: قطر در گروه بسیار دشواری قرار گرفته است

به گزارش "ورزش سه"، قطر، میزبان جام جهانی در گروه اول مسابقات با تیم های هلند، اکوادور و سنگال همگروه شده و کار دشواری برای صعود به دور بعد دارد. فیلیکس سانچز، سرمربی تیم ملی قطر گروه تیمش را چالش برانگیز توصیف کرده و تاکید کرد قطر قصد دارد بالاترین توان و سطح بازی خود را در مقابل هواداران این کشور نشان دهد.

سرمربی قطر پس از قرعه کشی نهایی به خبرنگاران گفت: "هر گروه و هر تیمی برای ما بسیار بسیار دشوار خواهد بود. شما باید رتبه بندی فیفا یا تاریخ‌چه هر کدام از تیم هایی که اینجا حضور دارند؛ ببینید، بنابراین می دانیم که این گروه برای ما بسیار چالش برانگیز است. اما من فکر می کنم ما باید به حضور امروز در این مراسم افتخار کنیم. 

1702768

ما اکنون گروه خود را می شناسیم، بنابراین کاری که از این به بعد سعی می کنیم انجام دهیم این است که برای این سه بازی به بهترین شکل آماده شویم و سعی کنیم تا جایی که می توانیم رقابت کنیم. بازی افتتاحیه مقابل اکوادور است. ما سعی خواهیم کرد بهترین سطح بازی خود را در مقابل هواداران قطری نشان دهیم. فکر می کنم دیدار با اکوادور مهم ترین بازی است و اولین بازی در یک تورنمنت همیشه اهمیت بالایی دارد.

اما گوستاوو آلفارو، سرمربی اکوادور نیز اینگونه واکنش نشان داد: "خوشحالم که مقابل قطر بازی می کنیم. من خوشحالم که اکوادور پس از غیبت در آخرین جام جهانی در روسیه، در بزرگ ترین ضیافت فوتبال رقابت خواهد کرد. تجربه من در گذشته هنگام مربیگری در عربستان به درک بهتر فوتبال در خلیج فارس کمک کرده و برای آماده سازی ما در مسیر جام جهانی مفید خواهد بود. 

قطر برای اطمینان از آمادگی خود برای میزبانی جام جهانی، چه از نظر هتل ها و چه از نظر زیرساخت، تلاش فوق العاده ای انجام داده است. قهرمان جام جهانی؟ بلژیک، برزیل، هلند و فرانسه مدعیان اصلی قهرمانی هستند."

دیدگاه‌ها