کد خبر : 1817725 | 13 فروردين 1401 ساعت 18:30 | 4K بازدید | 4 دیدگاه

اعتقاد فولادی‌ها؛ گلمان برابر نساجی سوخت

باشگاه فولاد با انتشار ویدیویی مدعی شد که یک گل این تیم در دیدار برابر نساجی سوخته است.

اعتقاد فولادی‌ها؛ گلمان برابر نساجی سوخت

به گزارش "ورزش سه"، روز گذشته و در نخستین دیدار فوتبال ایران در سال 1401، دو تیم فولاد و نساجی در استادیوم امام رضا (ع) شهر مشهد به مصاف هم رفتند که این بازی با 2 گل آرش رضاوند، به سود شاگردان جواد نکونام به پایان رسید تا یکی از دو نماینده ایران در لیگ قهرمانان آسیا، سال را با پیروزی روحیه بخش آغاز کند.

فولاد در شرایطی موفق شد از سد حریف خود عبور کند که این تیم اعتقاد دارد یک گل آنها برابر نساجی توسط کمک داور بازی دیده نشده است. در دقیقه 39 این مسابقه، یک ضربه کرنر برای فولاد به دست آمد که ارسال دیدنی مهدی شیری با ضربه سر بوحمدان همراه شد و توپ پیش از اینکه به تور دروازه برسد، توسط مدافع نساجی برگشت داده شد.

پس از این صحنه، بازیکنان فولاد و نیمکت این تیم نسبت به تصمیم کمک داور مسابقه معترض بوده و اعتقاد داشتند توپ از خط دروازه عبور کرده اما او چنین اعتقادی نداشت. مهدی شیری از جمله بازیکنانی بود که به دلیل زاویه قرارگیری اش، به کمک داور مسابقه اعلام کرد که توپ نیم متر از خط دروازه عبور کرده است.

1702769
1702770
1702771

حالا صفحه رسمی فولاد در اینستاگرام با انتشار ویدیویی از این صحنه، اعتقاد دارد که توپ از خط دروازه عبور کرده و یک گل این تیم سوخته است.

فولاد که آخرین دیدار خود پیش از حضور در لیگ قهرمانان آسیا را برگزار کرد، در این مسابقه موقعیت های زیادی را روی دروازه حریف خلق کرد و علاوه بر 2 گلی که به ثمر رساند، 2 مرتبه نیز ضربات بازیکنان این تیم به تیرک دروازه برخورد کرد.

شاگردان نکونام به زودی راهی عربستان می شوند تا کار خود را در رقابت های لیگ قهرمانان آسیا آغاز کنند. جایی که این تیم باید به مصاف الغرافه قطر، شباب الاهلی امارات و آهال ترکمنستان برود.

دیدگاه‌ها