کد خبر : 1817726 | 13 فروردين 1401 ساعت 18:34 | 7K بازدید | 4 دیدگاه

کلوپ: شرایط همان‌طور بود که پیش‌بینی می‌کردم

یورگن کلوپ، سرمربی لیورپول مدعی شد تیمش به اندازه ای خوب بوده که برابر واتفورد به برتری دست یابد.

کلوپ: شرایط همان‌طور بود که پیش‌بینی می‌کردم

به گزارش "ورزش سه"، مرسی سایدی ها با کسب برتری 0-2 مقابل واتفورد روند درخشان خود را ادامه داده و به رکورد 10 پیروزی متوالی در لیگ برتر این فصل دست یافتند. یورگن کلوپ، سرمربی آلمانی لیورپول در پایان این دیدار به تمجید از عملکرد تیمش و البته نمایش خوب جو گومز در سمت راست خط دفاعی پرداخت.

یورگن کلوپ گفت: "شرایط بازی همان‌طوری بود که پیش‌بینی می‌کردم، اما ما باید از این مسابقه به سلامت عبور می کردیم. باید واتفورد را مورد ستایش قرار دهم و آنها واقعا خوب دفاع کردند. ما نیز می توانستیم بهتر عمل کنیم، اما میل بیشتری برای درخشش در زمین نیاز داشتیم. ضدحمله امروز ما روی گل بهترین حرکتی بود که در مدت های اخیر دیده بودم. ما امروز یک بار به واکنش آلیسون بکر نیاز داشتیم و می توانستیم فرصت های بیشتری برای گلزنی خلق کنیم.

1702772

در نهایت یک ارسال عالی از جو گومز و یک ضربه سر درخشان از دیگو ژوتا به گل اول دست یافتیم و من واقعا خوشحالم. جو گومز امروز بازی خوبی انجام داد و ارسال او راه حل منطقی برای باز کردن دروازه واتفورد در مسابقه بود. 

گومز در دفاع خوب عمل کرد و او از عملکردش در بخش هجومی نیز باید راضی باشد. گومز می تواند در پست دفاع راست بازی کند. من می دانم که پست مورد علاقه او مدافع میانی است، اما او از قابلیت بازی در جناح چپ نیز برخوردار بوده و این واقعا برای لیورپول مفید است.

250 بازی در لیگ برتر به عنوان سرمربی؟ ما در این مدت نمایش های خوبی داشته و در برخی موارد نیز چندان موفق عمل نکرده ایم، اما امروز عملکرد لیورپول به اندازه کافی خوب بود."

دیدگاه‌ها