کد خبر : 1817739 | 13 فروردين 1401 ساعت 20:22 | 22.4K بازدید | 9 دیدگاه

چلسی 1 - 4 برنتفورد؛ تار و مار شدن در خانه!

برنتفورد با ارائه نمایشی فوق العاده در نیمه دوم با چهار گل از سد چلسی گذشت.

چلسی 1 - 4 برنتفورد؛ تار و مار شدن در خانه!

به گزارش "ورزش سه"، گرچه این چلسی بود که در ابتدای نیمه دوم به گل رسید، اما در ادامه برنتفورد عملکردی فراتر از تصور داشته و موفق شد در نهایت با نتیجه 1-4 از سد رقیب پرافتخار خود عبور کند.

برنتفورد بازی را هجومی شروع کرد و در همان دقیقه ششم و روی حرکت امبومئو می‌توانست خیلی زود به گل اول دست یابد، اما ضربه او از فاصله‌ای نزدیک با مهار ادوارد مندی همراه شد و در ریباند نیز ضربه چیپ تونی از بالای دروازه به بیرون رفت.

در دقیقه هشت و روی ارسال امبومئو بود که برنتفورد باز هم صاحب موقعیت خوبی برای باز کردن دروازه چلسی شد، اما این‌بار ضربه زمینی تونی را دروازه‌بان سنگالی حریف به‌خوبی دفع کرد.

در اواسط نیمه اول این بار انگولو کانته با ارسال خود به سمت چپ لوفتوس چک را صاحب موقعیت گلزنی کرد، اما ضربه این بازیکن را رایا با عکس العملی خوب مهار کرد.

در دقیقه 39 این بار ابتدا ضربه میسون مونت به مدافع برنتفورد برخورد کرد و در ریباند این حکیم زیاش بود که فرصت خوبی برای گلزنی داشت، اما شوت او نیز با مهار رایا همراه شد تا در نهایت نیمه اول با تساوی بدون گل بین دو تیم به اتمام برسد.

1702800

چلسی اما نیمه دوم را هجومی آغاز کرده و خیلی زود به گل اول دست یافت. آنتونی رودیگر، مدافع آلمانی و پیش تاخته این تیم از فاصله‌ای قابل توجه اقدام به ضربه زدن کرده و به زیبایی هر چه تمام‌تر دروازه برنتفورد را باز کرد.

اما توفان حریف به یک‌باره آغاز شده و برنتفورد در عرض 10 دقیقه سه بار توانست دروازه چلسی را باز کند. ابتدا پاس امبومئو در سمت چپ محوطه به یانلت ویتالی رسید و او با ضربه‌ای دقیق به زاویه موافق توانست گل تساوی را به ثمر برساند.

روی ضد حمله سریع برنتفورد بود که امبومئو در سمت چپ و با یک پاس زمینی و دقیق کریستین اریکسن را در موقعیتی تک به تک قرار داد و او نیز با ضربه محکم خود به طاق دروازه موفق شد گل دوم تیمش را وارد دروازه چلسی کند.

1702802
1702803

‌در دقیقه 60 برنتفورد به گل سوم رسید. این بار یانلت ویتالی در زاویه‌ای دشوار و در گوشه زمین صاحب موقعیت شده و با ضربه‌ای فنی موفق شد گل سوم را نیز به ثمر برساند.

دقایقی بعد و روی پاس دقیق متئو کواچیچ بود که کای هاورتز در موقعیتی تک به تک تا آستانه زدن گل تساوی چلسی پیش رفت، اما ضربه این ستاره آلمانی دقیق نبود و با اختلاف کمی به بیرون رفت.

دقایقی بعد این بار چلسی روی ارسال حکیم زیاش می‌توانست اختلاف را به حداقل برساند، اما ضربه سر کای هاورتز راهی به دروازه برنتفورد پیدا نکرد.

‌در دقیقه 87 برنتفورد به گل چهارم دست یافت. دفع توپ ضعیف رودیگر به ویسا رسید و او با ضربه‌ای زمینی موفق به باز کردن دروازه چلسی شد تا در نهایت برنتفورد 1-4 حریف خود را مغلوب کند.

سامان قدوس، ستاره ایرانی برنتفورد که در چهار دیدار اخیرشان فرصت بازی به دست نیاورده بود، در دیدار امشب مقابل چلسی نیز تا پایان نیمکت‌نشین بود.

دیدگاه‌ها