کد خبر : 1817759 | 13 فروردين 1401 ساعت 23:51 | 12.7K بازدید | 12 دیدگاه

رانگنیک: کلا تساوی مقابل لستر نتیجه خوبی بود

رالف رانگنیک، سرمربی منچستر یونایتد‌ می‌گوید در بازی امشب برابر لستر دستش به لحاظ مهره‌های تهاجمی بسته بوده است.

رانگنیک: کلا تساوی مقابل لستر نتیجه خوبی بود

به گزارش "ورزش سه"، منچستر یونایتد برای امیدوار ماندن به کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا به پیروزی در بازی امشب برابر لسترسیتی نیاز مبرم داشت اما نهایتاً شاگردان رالف رانگنیک در غیاب کریستیانو رونالدو با نتیجه 1-1 ‌برابر حریف خود متوقف شدند.

رالف رانگنیک در پایان بازی گفت: "تا زمانی که به لحاظ ریاضی حضور در جمع چهار تیم بالای جدول امکان‌پذیر باشد ما شانس خواهیم داشت. کار و وظیفه ماست که بهترین خود را برای رسیدن به بهترین نتیجه ممکن به‌کار بگیریم. مارکوس راشفورد تنها مهاجمی بود که ما در بازی امروز در اختیار داشتیم. امروز صبح فهمیدم که کریستیانو رونالدو نمی‌تواند بازی کند بنابراین تصمیم گرفتیم پل پوگبا در ترکیب اصلی قرار بگیرد. پس از 60 دقیقه تغییر را انجام دادیم و یک مهاجم مرکزی در زمین قرار دادیم.

1702851

در 15 دقیقه آخر سعی کردیم گل بزنیم اما در این بازی دیگر نتوانستیم گل دیرهنگام به ثمر برسانیم. ما بازیکنان تهاجمی خود را در اختیار نداشتیم و حتی جسی لینگارد که روی نیمکت بود نیز بیماری داشت. اگر به کل بازی نگاه کنم، فکر می‌کنم تساوی خوب است. در 15 دقیقه آخر تلاش کردیم و دو یا سه موقعیت واقعا خوب برای زدن گل پیروزی داشتیم، اما آنها هم همین‌طور."

انتقاد هواداران منچستر یونایتد از هری مگوایر: "واکنش‌های هواداران ما و به‌طور کلی خود آنها جزو بهترین‌های انگلیس محسوب می‌شوند. هری مگوایر امشب عملکرد تهاجمی و تدافعی بی عیب و نقصی داشت. او ترجیح می‌دهد در سمت چپ بازی کند اما من بعد از دیدن بازی او در تیم ملی انگلیس تصمیم گرفتم از مگوایر در سمت راست استفاده کنم."

دیدگاه‌ها