کد خبر : 1817763 | 14 فروردين 1401 ساعت 09:38 | 16.8K بازدید | 4 دیدگاه

مارتینز: لوکاکو باید زودتر چلسی را ترک کند

روبرتو مارتینز، سرمربی بلژیک، معتقد است که ادامه حضور روملو لوکاکو در چلسی آینده او در تیم ملی را به خطر می‌اندازد.

مارتینز: لوکاکو باید زودتر چلسی را ترک کند

به گزارش "ورزش سه"، لوکاکو تابستان سال گذشته و پس از کسب عنوان قهرمانی لیگ ایتالیا از اینتر جدا شد و به چلسی برگشت تا بار دیگر پیراهن این تیم را به تن کند. 
با این حال این بازگشت مطابق انتظار دو طرف پیش نرفت و او نتوانست درخششی را که با پیراهن اینتر داشت در این تیم تکرار کند و حالا جایش در ترکیب اصلی این تیم را نیز از دست داده و نیمکت‌نشین شده است. 
او این فصل تنها در 20 بازی لیگ برتر برای تیم توماس توخل به میدان رفته که از این بین فقط در هشت بازی در ترکیب اصلی قرار داشته است. 
مارتینز درباره شرایط این بازی به روزنامه انگلیسی سان گفت:«ما درباره بازیکنی مانند روملو صحبت می کنیم که بیشتر از 100 بازی ملی در کارنامه دارد و جزو بازیکنانی است که به خوبی با تیم ملی آشنایی دارد. من شرایط هیچ بازیکنی را تا پس از تابستان قضاوت نمی‌کنم.»

 

1652456


او با اشاره به وضعیت فعلی این بازیکن در چلسی گفت:«هنوز هفت ماه تا جام جهانی باقی مانده و احتمالا وقتی به این مسابقات نزدیک شویم بهتر می‌توان شرایط را ارزیابی کرد. اما بسیاری از بازیکنان باید باشگاه خود را تغییر دهند. روملو باید احساسش را ارزیابی کند. او یکی از بازیکنانی است که در این تابستان باید درباره تغییر باشگاهش تصمیم‌گیری کند. من رابطه خوبی با او دارم و ما همیشه با هم صحبت می‌کنیم.»

دیدگاه‌ها