کد خبر : 1817764 | 14 فروردين 1401 ساعت 09:47 | 29.7K بازدید | 0 دیدگاه

اعتراض همسر تیاگو سیلوا: او ماشین نیست!

همسر تیاگو سیلوا، مدافع چلسی، پس از شکست این تیم برابر برنتفورد از او در برابر منتقدان دفاع کرد.

اعتراض همسر تیاگو سیلوا: او ماشین نیست!

به گزارش "ورزش سه"، چلسی روز گذشته در چارچوب رقابت‌های هفته سی و یکم لیگ برتر انگلیس به مصاف برنتفورد رفت و با نتیجه 1-4 در استمفوردبریج برابر حریف نه چندان قدرتمندش شکست خورد. 
این اتفاق در حالی رخ داد که شاگردان توماس توخل در ابتدا با تک گل آنتونیو رودیگر از حریف پیش افتاده بودند اما نتوانستند این برتری را حفظ کنند و با ارائه عملکردی ضعیف برابر حریف شکست خوردند. 
انتقاداتی که از سوی بعضی از کارشناسان و گزارشگران تلویزیونی از عملکرد تیاگو سیلوا مطرح شد باعث شد که همسر این ملی‌پوش برزیلی به شدت ناراحت و آزرده‌خاطر شده و نسبت به این اظهارات واکنش نشان دهد. 
بله سیلوا با انتشار پستی در اینستاگرام از همه خواست که کمی برای او احترام قائل باشند. در ویدیوی که او از خودش منتشر کرده می‌گوید:«من اینجا در جایگاه ویژه استمفوردبریج هستم. من همین الان اظهارات گزارشگر را شنیدم که گفت تیاگو سیلوا به اندازه کافی در حملات حضور ندارد.»

 

1685387


او با انتقاد از چنین ایده‌ای اظهار داشت:«به تیاگو سیلوا احترام بگذارید، چون او روز گذشته به لندن رسید، تیاگو سیلوا برای برزیل بازی کرد. او بسیار خسته است. او 37 سال سن دارد  اما مانند یک جوان 20 ساله بازی می‌کند. بنابراین باید به او احترام بگذارید. او ماشین نیست! او هم نیاز به استراحت دارد، اینطور نیست؟»
این اظهارات در حالی مطرح شده که این بازیکن برزیلی از زمان پیوستن به چلسی تا به حال به یکی از مهره‌های کلیدی این تیم تبدیل شده و نقش مهمی را در ترکیب تیم توماس توخل ایفا کرده است. 
او این فصل 24 بازی با پیراهن چلسی در لیگ برتر انجام داده که در 21 بازی در ترکیب اصلی بوده و تا به حال سه گل هم در لیگ به ثمر رسانده است.

دیدگاه‌ها