کد خبر : 1817776 | 14 فروردين 1401 ساعت 10:53 | 52K بازدید | 4 دیدگاه

ضربه فشار شکن با پایان خوش

پاس گل هشتادمتری علیرضا جهانبخش!

کاپیتان تیم ملی در دقایق اندکی که برای تیمش به میدان رفت موثر ظاهر شد.

پاس گل هشتادمتری علیرضا جهانبخش!

به گزارش "ورزش سه"، در حالی که علیرضا جهانبخش، کاپیتان تیم ملی فوتبال ایران بازی برابر کره جنوبی را به دلیل مثبت شدن تست کرونا از دست داده بود، در آخرین بازی مرحله گروهی برای ایران به میدان رفت و اتفاقا با به ثمر رساندن گل دوم تیم ملی، خیال ایران از پیروزی را راحت کرد.
علیرضا در بازگشت به هلند، هفته ۲۸ رقابت‌های اردیویسه هلند را پیش‌رو داشت و باید در صورت تشخیص آرنه اشلوت، سرمربی فاینورد، برابر ویلم تیلبورگ به میدان می‌رفت.
درحالی که فاینورد به سه امتیاز این بازی برای حفظ فاصله با تیم سابق جهانبخش یعنی آ.زد. آلکمار احتیاج مبرم داشت، اشلوت ترجیح داد بازیکن شماره ۹، کار را از روی نیمکت آغاز کند.
فاینورد که بیش از ۳۰ شوت را در مجموع مسابقه به سمت دروازه حریف شلیک کرده بود و ماحصل آن تنها یک گل بود، در ده دقیقه پایانی تحت فشار حریف قرار گرفته بود.
اشلوت در دقیقه ۸۱ جهانبخش را به زمین مسابقه فرستاد تا با حضور او در خط جلوی زمین کمی از فشار حریف برای تساوی کاسته شود‌.
تعویضی که اتفاقا نتیجه داد و علیرضا جهانبخش روی یکی از حملات حریف با دفع هوشمندانه توپ، زمینه‌ساز گل دوم تیمش شد.
درحالی که علیرضا در محوطه خودی صاحب توپ شد، برایان لینسن را با پاسی ۶۰ متری هدف قرار داد و روی اشتباه مدافع ویلم، لینسن صاحب توپ شد و گل دوم فاینورد را به ثمر رساند تا پیروزی این تیم و حفظ فاصله سه‌امتیازی‌اش با آلکمار قطعی شود.

1702876
1702875
1702874
1702877
1702873

بازی بعدی فاینورد، تقابل با اسلاویا پراگ در لیگ کنفرانس اروپا خواهد بود‌.

دیدگاه‌ها