کد خبر : 1817811 | 14 فروردين 1401 ساعت 13:09 | 25.9K بازدید | 3 دیدگاه

جنگ و تنش بزرگ رافت و زارع روی نیمکت (عکس)

یکی از اتفاقات عجیب فوتبالی در سال جدید، درگیری کنار نیمکت در دربی گیلان بود.

به گزارش "ورزش سه"، با توجه به حضور سپیدرود و داماش در دسته‌های پایین‌تر، اکنون دربی گیلان در سطح لیگ یک بین دو تیم ملوان و شهرداری آستارا با حساسیت بالایی دنبال می‌شود و بعد از اینکه ملوان در بازی رفت موفق به شکست حریف خود شده بود، امید زیادی داشت با تکرار این نتیجه در بازی برگشت و در روزی که مجوز حضور هواداران نیز صادر شده بود، بتواند حضورش در صدر را بیش از گذشته تثبیت کند.

شاگردان مازیار زارع در نهایت نیز موفق به شکست دو گله شهرداری آستارا شدند اما اتفاقات نشست خبری و صحبت‌هایی که دو مربی و خصوصا پایان رافت مطرح کردند، طی روزهای اخیر حواشی بزرگی را شکل داده است.

پایان رافت که در فصل گذشته موفق شده بود شهرداری آستارا را حتی به صدر جدول لیگ آزادگان برساند، در نهایت با توجه به اختلاف نظر و مشکلاتی که پیش آمده بود از این تیم جدا شد. او در این فصل بار دیگر به تیم زادگاهش بازگشته و البته طی بازی‌های اخیر عملکرد خوبی نیز از خودشان در راستای کسب نتیجه به جا گذاشته بودند. با این حال حواشی و حساسیت‌های دربی گیلان باعث شده بود تا هر دو مربی در نهایت صحنه‌های عجیبی را در این بازی به جا بگذارند.

سرمربی شهرداری آستارا در گفتگویی که با ورزش سه داشته نسبت به حواشی و شعارهای روی سکو اعتراض تندی نشان داده بود و موضوع اصلی اما مربوط به صحنه گل ملوان بود که نیمکت و بازیکنان شهرداری آستارا مدعی بودند توپ از خط عبور نکرده است. هر چند تصاویر در ادامه مشخص کرد که این ادعای پایان رافت و تیمش اشتباه بوده است.

اما تصاویر ثبت شده از درگیری طرفین روی نیمکت دو تیم نیز جالب توجه بود. جایی که پایان رافت و مازیار زارع اینچنین رخ به رخ یکدیگر قرار گرفته و سرشاخ عجیبی را به تصویر کشیده‌اند.

1702922
1702923
1702924
1702925
1702926
1702927

عکس: امیرصالح غنجی

دیدگاه‌ها