کد خبر : 1817819 | 14 فروردين 1401 ساعت 13:48 | 5.8K بازدید | 4 دیدگاه

پیولی: تیمی که بیشتر از باختن بترسد قهرمان است

استفانو پیولی، سرمربی میلان، معتقد است ترس از شکست باعث ارائه عملکرد بهتر می‌شود.

پیولی: تیمی که بیشتر از باختن بترسد قهرمان است

به گزارش "ورزش سه"، میلان روز دوشنبه در هفته سی و یکم رقابت‌های لیگ ایتالیا باید در ورزشگاه خانگی خود میزبان بولونیا باشد. 
روسونری در حال حاضر در صدر جدول قرار گرفته و امیدوار است که با پیروزی در این بازی فاصله‌اش با رقبای نزدیک را حفظ کرده و به صدرنشینی خود ادامه دهد. 
پیولی در کنفرانس خبری پیش از این بازی گفت:« کسانی که بیشتر از همه از شکست می‌ترسند قهرمان هستند چون به همین دلیل بهتر آماده می‌شوند تا در بازی‌ها به پیروزی برسند. من می‌دانم که تیمی مسئولیت‌پذیر دارم که هرکاری انجام می‌دهد تا سطح عملکرد تیمی را بالا نگه دارد.»

 

1690331


او درباره جایگاه میلان در صدر جدول اظهار داشت:« اجازه دهید اول فصل را تمام کنیم و ببینیم کجا قرار می‌گیریم. مشخص است که ما نمی‌خواهیم عقب بکشیم و در چند روز اخیر با قدرت و انرژی زیاد تمرین کردیم. پس از پایان فصل نتیجه‌گیری خواهیم کرد. اگر درست کار کنیم و نتیجه خوبی بگیریم، کل این مجموعه شایسته تحسین خواهند بود.»
این مربی ایتالیایی همچنین درباره بازی حساس امشب بین دو تیم اینتر و یوونتوس گفت:« قطعا این بازی را تماشا خواهم کرد اما کاری که ما فردا برابر بولونیا انجام خواهیم دید چیزی است که اهمیت دارد و این که دیگران چه نتیجه‌ای می‌گیرند زیاد مهم نیست.»
سرمربی میلان با اشاره به سبک بازی بولونیا درباره بازی فردا اضافه کرد:« من انتظار دیدن یک تیم هجومی با مهاجمان سریع را دارم، این تیم از آن دست تیم‌هایی نیست که صبر کند و در انتظار حریف باشد. ما تمامی پست‌های این تیم را به خوبی بررسی کردیم، بنابراین من بازیکنانی را به زمین می‌فرستم که ویژگی‌های درستی برای پیروزی در این بازی داشته باشند.»

دیدگاه‌ها