کد خبر : 1817849 | 14 فروردين 1401 ساعت 16:32 | 63.8K بازدید | 21 دیدگاه

ادعای TV3 کاتالونیا

مهمترین دلیل تمدیدنکردن گاوی با بارسا مشخص شد

برای گاوی پیشنهادات بسیار خوبی از باشگاه های بزرگ و سطح یک جهانی رسیده و او در دوراهی تمدید یا جدایی قرار گرفته است.

مهمترین دلیل تمدیدنکردن گاوی با بارسا مشخص شد

به گزارش "ورزش سه"، پابلو گاوی در چند ماه گذشته با حضور در ترکیب بارسلونا نشان داده که توانایی‌های بسیاری برای پیشرفت دارد و همین موضوع توجه بسیاری را جلب کرده است.

1677401

 

جوردی کرویف و متئو آلِمانی دو مدیر بلندپایه بارسا در مراسم معارفه پی‌یر امریک اوبامیانگ اعلام کردند که هیئت مدیره این باشگاه در حال بررسی شرایط تمدید برخی بازیکنان است که بتواند تیمی قدرتمند را در فصل آینده در اختیار ژاوی قرار دهد.

خوان لاپورتا رئیس بارسا نیز در نشست خبری اخیر خود تاکید کرد که تمدید با گاوی از اولویت های باشگاه است اما زمان می گذرد و اخبار خوبی در مورد تمدید با این پدیده 17 ساله به گوش نمی رسد.

شب گذشته اوریل دومنک، خبرنگار نزدیک به باشگاه بارسلونا در برنامه "Onze" از تی وی سه کاتالونیا در مورد دلیل تمدید نکردن گاوی ادعایی جدید را مطرح کرد. 

1677402

 

شرایط گاوی و رونالد آرائوخو مدافع اروگوئه ای بارسا یکسان است و هر دو پیشنهادات تمدید باشگاه را رد کرده اند چرا که دستمزد پیشنهادی را کافی نمی دانند ولی تفاوت در اینجاست که برای گاوی پیشنهادات بسیار خوبی از باشگاه های سطح بالا و قدرتمند دنیا هم رسیده است. پدیده 17 ساله دوست دارد در بارسا به فوتبالش ادامه دهد ولی او از تیم هایی پیشنهاد دارد که همین حالا یکی از مدعیان اصلی فتح لیگ قهرمانان هستند و دستمزد بسیار بهتری نیز به وی خواهند داد. قضیه ای که باعث تردید گاوی شده و او فعلا به پیشنهاد بارسا پاسخی نداده است.

1676310

 

 قطعا برای بارسا از دست دادن بازیکنی 17 ساله که محصول لاماسیاست، پذیرفتنی نیست ولی از سوی دیگر می دانند که برای حفظ او باید قراردادی در حد یک ستاره بزرگ را به وی ارائه دهند. تابستان پیش رو مشخص خواهد شد که گاوی تمدید می کند یا پس از تنها یک فصل بازی برای بارسا، چالشی جدید را تجربه خواهد کرد.

دیدگاه‌ها