کد خبر : 1817874 | 14 فروردين 1401 ساعت 19:37 | 94.2K بازدید | 70 دیدگاه

عذرخواهی رسمی گل‌محمدی از جامعه داوری ؛

یحیی نمی‌خواهد محروم شود!

گل‌محمدی می‌گوید انتظار او از داوران رعایت عدالت است.

یحیی نمی‌خواهد محروم شود!

به گزارش ورزش سه، یحیی گل‌محمدی سرمربی پرسپولیس در آستانه جلسه کمیته انضباطی با اشاره به اتفاقات دربی گفت: من به‌خاطر آن چند ثانیه از جامعه داوری عذرخواهی می‌کنم. انتظار ما از همه ارکان فدراسیون فوتبال فقط و فقط عدالت است، نه چیزی کمتر و نه بیشتر. اینکه در همه زمینه‌ها و تصمیم‌گیری‌ها عدالت و انصاف برای پرسپولیس و هوادارانش رعایت شود.

گل‌محمدی گفت: از فدراسیون و مسئولانش انتظار داریم که در برنامه‌ریزی مسابقات، داوری‌ها و همین‌طور مسائل انضباطی مساوات و عدالت را در نظر داشته باشند تا حق هیچ تیمی ضایع نشود.

1699294

سرمربی پرسپولیس با این عذرخواهی از عصبانیت ناگهانی و شدید خود در دربی اسفندماه ابراز پشیمانی کرده است. این گام اول او برای سبک‌تر کردن جریمه‌ای است که کمیته انضباطی برایش درنظر خواهد گرفت؛ آن هم در شرایطی که جنگ قهرمانی بین استقلال و پرسپولیس ادامه دارد و حضور یحیی کنار خط برای سرخ‌ها ضروری است.

او در ادامه درباره جلسه پیش روی کمیته انضباطی درباره مسائل رخ داده در دربی اظهار داشت: از مسئولان کمیته انضباطی می‌خواهم که از داور مسابقه آقای سید علی و همین‌طور همه اعضای کمیته داوران دعوت کنند که در این جلسه حضور داشته باشند. انتظار داریم درباره دلایل انتخاب این داور برای بازی دربی صحبت کنند در حالی‌که ایشان اصلا گزینه داوری نبود.

وی افزود: من تمام صحنه‌های آن بازی را چندین بار نگاه کرده‌ام و روی تصمیم‌هایی که گرفته شده حرف دارم. من هم در کمیته انضباطی حاضر می‌شوم و حرف‌هایم را در حضور این افراد می‌زنم. امیدوارم این افراد هم در جلسه باشند؛ آن وقت هر تصمیمی که اعضای محترم کمیته انضباطی بگیرند؛ قبول می‌کنم.

دیدگاه‌ها