کد خبر : 1817879 | 14 فروردين 1401 ساعت 20:10 | 23.4K بازدید | 3 دیدگاه

مارکوس بابل:

هشدار به صلاح؛ شرایط در رئال و بارسا این‌طور نیست

مارکوس بابل، مدافع سابق لیورپول امیدوار است محمد صلاح قرارداد جدیدی با این باشگاه امضا کند.

هشدار به صلاح؛ شرایط در رئال و بارسا این‌طور نیست

به گزارش "ورزش سه"، تنها 14 ماه از قرارداد فعلی محمد صلاح با باشگاه لیورپول باقی مانده و اخبار زیادی در مورد احتمال جدایی این ستاره مصری و گلزن از جمع مرسی سایدی‌ها شنیده شده است. مارکوس بابل آلمانی که بین سال‌های 2000 تا 2004 برای لیورپول به میدان رفت در مورد احتمال جدایی محمد صلاح از این باشگاه صحبت کرده است.

مارکوس بابل گفت: "صحبت کردن از بیرون ‌باشگاه در این‌رابطه دشوار است. همه ما می‌دانیم که محمد صلاح بازیکنی مهم و درخشان برای لیورپول است. سوال اصلی برای من این است که خواسته او چیست؟ آیا محمد صلاح هنوز در لیورپول خوشحال است یا می‌خواهد هدف متفاوتی را تجربه کند؟

1673136

باشگاه‌های زیادی وجود ندارند که بتوانند محمد صلاح را جذب کنند و لیورپول نیز مبلغ مورد نظر خود برای تمدید قرارداد را به این بازیکن اعلام کرده است، بنابراین امیدوارم که آنها بتوانند با این شرایط به توافق برسا‌ند. محمد صلاح بازیکنی فوق العاده‌ای برای باشگاه لیورپول است و من مطمئن نیستم که او در بارسلونا، رئال مادرید یا تیم دیگری مانند دوران حضور در لیورپول عمل کند.

محمد صلاح در لیورپول جا افتاده و به او اجازه داده تا تبدیل به بازیکن بزرگی باشد. من واقعا امیدوارم که او قرارداد جدیدی را امضا کند و جدایی او بسیار ناراحت کننده خواهد بود. آیا دستمزد بیشتر محمد صلاح را خوشحال‌تر می‌کند؟ من این‌طور فکر نمی‌کنم. تنها دلیل جدایی می‌تواند تجربه زندگی در کشور جدید و لیگ جدیدی باشد. محمد صلاح در سوئیس، ایتالیا و انگلیس بوده است و ممکن است بخواهد سبک زندگی، فرهنگ و زبان متفاوتی را تجربه کند."

دیدگاه‌ها