کد خبر : 1817901 | 14 فروردين 1401 ساعت 21:47 | 9.3K بازدید | 2 دیدگاه

با اعلام رسمی رئیس اتحادیه فوتبال عراق؛

سرمربی جدید تیم ملی عراق، مربی خارجی است

رئیس اتحادیه فوتبال عراق اعلام کرد که سرمربی جدید شیرهای بین النهرین، یک سرمربی خارجی و نامدار خواهد بود.

سرمربی جدید تیم ملی عراق، مربی خارجی است

به گزارش "ورزش سه" عدنان درجل ضمن عذرخواهی از هواداران فوتبال در عراق به‌واسطه‌‌ ناکامی در صعود به جام جهانی 2022، درباره‌‌ وضعیت تیم ملی عراق توضیح داد: ‌ما با تمام توان خود به‌صورت فشرده و سخت کار کردیم و تمام آن‌چه برای تیم ملی عراق نیاز بود؛ تامین کردیم، اما متأسفانه نتوانستیم به رویای خود دست پیدا کنیم.

رئیس اتحادیه فوتبال عراق با اشاره به برنامه‌ریزی انجام شده گفت: به‌زودی جلسه‌ای در اداره‌ اجرایی خواهیم داشت و آینده تیم ملی عراق بررسی می‌شود؛ گزارش کمیته فنی را می‌شنویم و سپس سرمربی جدید را معرفی خواهیم کرد. به احتمال بسیار زیاد سرمربی جدیدمان یک چهره‌ خارجی خواهد بود و او جایگزین عبدالغنی شهد می‌شود.

درجل در تکمیل توضیحاتش درباره‌‌ ناکامی تیم ملی کشورش در راه صعود به جام جهانی ادامه داد: تیم ملی عراق امتیازات آسان زیادی را از دست داد، به‌ویژه در دیدارهای خانگی و خارج از خانه مقابل لبنان و سوریه و در بازی رفت مقابل امارات که باعث شد تا نتوانیم سهمیه تیم سوم را به‌دست آوریم و به مرحله‌‌ پلی‌آف برویم.

وی افزود: برنامه‌‌ بعدی اتحادیه فوتبال، ساختن نسلی جدید برای تیم ملی عراق است و روی این مسئله تمرکز خواهیم داشت؛ به هواداران فوتبال در عراق قول می‌دهم که ناکامی‌های گذشته را جبران کنیم و تصویر واقعی فوتبال عراق را بازیابی نماییم.

گفتنی است که رئیس اتحادیه فوتبال عراق در شرایطی این صحبت‌ها را به میان آورده است که خود نیز بعد از ناکامی تیم ملی عراق در صعود به جام جهانی، مورد انتقاد تند هواداران فوتبال در عراق قرار گرفته است.

دیدگاه‌ها